Gå til innhold

[AoC]Vi på Ymir PvE

Anbefalte innlegg

Da var det vel i Acheronian Ruins tenker jeg :D. Mente da at Bat Demon befant seg øverst jeg, på toppen av alle trappetrinnene. Men mulig det var en annen demon :hmm:

Men det første hørtes litt merkelig ut, har du mulighet for å ta ett screenshot av questen og legge det ut? så kan jeg se om jeg husker det.

Tror jeg skal ta meg en tur til tortage ikveld, se om noen trenger hjelp :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men siden vi er såpass mange her som spiller på Ymir, så kan det vel ikke være noe i veien for at vi starter opp ett eget casual guild?

Men som jeg har spurt tidligere, så trenger vi noen som har litt peiling på hvordan man starter opp ett guild.

Og betingelsen for at man får bli med, er at man MÅ ha lagt ut en post i dette emnet. Er ikke det en fornuftig kriterie?

+ bruk av for mye LOL, pwnd,og slike forkortelser fører til kicking. Trenger vel også ett eget forum?

Hva er deres synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Men siden vi er såpass mange her som spiller på Ymir, så kan det vel ikke være noe i veien for at vi starter opp ett eget casual guild?

Men som jeg har spurt tidligere, så trenger vi noen som har litt peiling på hvordan man starter opp ett guild.

Og betingelsen for at man får bli med, er at man MÅ ha lagt ut en post i dette emnet. Er ikke det en fornuftig kriterie?

+ bruk av for mye LOL, pwnd,og slike forkortelser fører til kicking. Trenger vel også ett eget forum?

Hva er deres synspunkter på dette?

Tror vi blir litt for få medlemmer hvis vi begrenser oss kun til dette forumet. Ser heller for meg at vi samler så mange norske som mulig.

Forum bør vi ha ja. Er det ingen andre som er lystne så har jeg ett domene og webserver jeg kan bruke deler av til ett forum.

Jeg er bare level 30 nå og har ingen anelse om hvordan man mekker guild, men det må da være noen her som vet.

Lenke til kommentar
Tror vi blir litt for få medlemmer hvis vi begrenser oss kun til dette forumet. Ser heller for meg at vi samler så mange norske som mulig.

Forum bør vi ha ja. Er det ingen andre som er lystne så har jeg ett domene og webserver jeg kan bruke deler av til ett forum.

Jeg er bare level 30 nå og har ingen anelse om hvordan man mekker guild, men det må da være noen her som vet.

Skulle jo tro at det var noen har peiling her ja :)

Tror du virkelig vi blir for få? Hva er "minimum" medlemmer for at ett guild skal fungere da?

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det, så er det mange utgaver av ett guild - så alle størrelser kan fungerer fint.

Om du ønsker å bygge PvE Guild City, så trenger man foreløpig mange,

fordi det er veldig tidkrevende og samle resources og tjene gull.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

tenker på å mekke guild nå, men sliter litt med navnet. Noen som har noen gode forslag. Tenker litt på Vikings in P(flere bokstaver). Blir ganske kul forkortelse. Noen som har ett bra ord på P? Ellers så er det bare å komme med helt andre guild navn.

Lenke til kommentar

Vel da har jeg laga guild siden ingen andre orka. Alle som vil kan intill videre være med.Personlig så håper jeg vi kan få guildet inn på en kjøl mot slutten som er semi-casual raiding og gjerne ha en player city. Virker ikke til å være altfor mange hardocore guild på ymir så burde kansje være mulig.

Først og fremst trenger jeg noen som kan være med å bygge opp guildet og være med å lage en profil og noen slags mål om hva vi er ute etter.

Jeg har både domene og webserver som vi kan bruke midlertidig. Adressen blir sikkert noe som www.fortitudos.com/ViP

Er det noen stemning for dette så gi ett pip så skal jeg invitere dere.

Guildet heter forresten Vikings in Pink

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Vikings in Pink? Dårlig navn imo.. Ellers hadde det vært interessant med eit guild med folk herifrå.

Andre navn vurderes i aller høyeste grad, er ganske sikker på navnet ikke blir værende. Orka ikke tenke noe mer, ville ha noe som ble ViP.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer veldig sterkt Ymir-serveren. Noen som kan gi meg et par tanker om serveren? Aldersgruppe, generell holdning blant spillere etc...? :roll:

SYnes serveren funker bra sålangt. Alder? Vet ikke jeg men vi er en gjeng på ca 10+ personer i alderen 30 og oppover. Men om det er gjengs for resten aner jeg ikke :) Koser oss isåfall... på en ikke homofil måte for å si det slik :)

Lenke til kommentar

Som sagt så er det mulighet for dere å være med i det helnorske guildet, der navnet ikke er bestemt.

Bra initiativ fra jokki!

De som ønsker å være med kan /tell azraille eller maximos for invite.

Men hva med navn? Noen som har noen gode forslag?

Noen som heter Norsemen?

Lenke til kommentar
Einherjar! Einherjar! :ph34r:

Spiller på Ymir jeg også, har en Conqueror ved navn Dregoth. (Jadda.. navnet er fra Dark Sun rollespillet.. hvis noen er gamle nok til å ha vært borti det..)

Gjett hvilket laug jeg er medlem i..

trønder`n jo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...