Gå til innhold

[AoC]Vi på Ymir PvE


Anbefalte innlegg

Hæhæ, så Draganov i Tortage under early access :)

 

Min main heter Dragavon :p

 

lvl 27 Assassin

 

Hehe, morsomt. :) Draganov og Dragev er navn jeg har brukt siden jeg starta med WoW, så jeg var rimelig kjapt ute og sikra det på EA.. :p Under mesteparten av EA sulla jeg bare rundt ettersom jeg spilte på en laptop med litt svak spec.

Har forsåvidt levlet opp litt også nå, så Draganov er vel lvl 19 hvis jeg ikke tar helt feil. Driver å quester med en kamerat, hvis flere vil henge seg på går det sikkert fint. Kameraten min er litt lavere lvl enn meg. Bear Shaman og Dark Templar i gruppe er winwin. :D Sloss mot en lvl 19 boss og 4 adds, gikk aldri under 75% helse. Det er nice. Det skal nevnes at Bear Shaman'en var lvl 14 da og jeg lvl 18.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tre chars på denne serveren

 

#1

Klasse: Dark Templar / Aquilonian

Level: 41

Navn: Kohrina

 

#2

Klasse: Barbarian / Cimmerian

Level: 38

Navn: Lenora

 

#3

Klasse: Prist of Mitra / Aquilonian

Level: 28

Navn: Gaudium

Guild: Eversio

 

Edit: La til karakter.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Er faktisk ikke lenge til vi kan opprette vårt eget Guild nå! Får de som forstår seg godt på dette.

 

Er med i ett guild nå, men makan til stille guild må du lete lenge etter. Er ikke hjelpsomme for en femmer.

 

Hva mener dere? er interessen stor for opprettelse av ett laug? :)

Lenke til kommentar

Ymirish her også.

 

Navn: Atlas

Guild: FUBAR

Klasse: Guardian

Level: 46 for øyeblikket

 

Noen som har noen anbefalinger til gode quests med bra xp belønnelse?

Når du kommer til 40ish kan jeg anbefale arena i Noble District i hvert fall.

Endret av nerfbat
Lenke til kommentar
Hvilke quests er det snakk om?

Jeg har faktisk ikke hatt ett eneste problem med AoC, iallefall ikke noen som har ødelagt spillopplevelsen.

 

Det ene var att jeg skulle dra til en bar i tortage, og drepe 3 red hand vakter som var der, gjordet det, men de bare respawnet hele tiden uten att noe skjedde..... det var i singelplayer delen.. Det andre husker jeg var det som heter "kill the bat demon", i multiplaydel. Kom frem til dit hvor den skulle spawne men fant ingen ting, og en annen ting som var litt merkelig var att questen oppga att jeg skulle lete på det høyeste punktet for å finne denne bat demon, men det viste seg å være ett veldig "lavt punkt" egentlig. Husker ikke helt hva det stedet heter, men er i det området der det er en del Pict's (eller lignende) :)

 

Håper det bare var en bug...... :) Ellers ett ypperlig spill ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...