Inc Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har ikke skrevet den, tatt fra ett annet forum men gjelder egentlig på alle forum. Åsså er den på engelsk fordi jeg ikke gidder oversette. How many forum members does it takes to change a light bulb? 1 to change the light bulb and to post that the light bulb has been changed14 to share similar experiences of changing light bulbs and how the light bulb could have been changed differently 7 to caution about the dangers of changing light bulbs 1 to move it to the Lighting section 2 to argue then move it to the Electricals section 7 to point out spelling/grammar errors in posts about changing light bulbs 5 to flame the spell checkers 3 to correct spelling/grammar flames 6 to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb" ... another 6 to condemn those 6 as stupid 2 industry professionals to inform the group that the proper term is "lamp" 15 know-it-alls who claim they were in the industry, and that "light bulb" is perfectly correct 19 to post that this forum is not about light bulbs and to please take this discussion to a lightbulb forum 11 to defend the posting to this forum saying that we all use light bulbs and therefore the posts are relevant to this forum 36 to debate which method of changing light bulbs is superior, where to buy the best light bulbs, what brand of light bulbs work best for this technique and what brands are faulty 7 to post URL's where one can see examples of different light bulbs 4 to post that the URL's were posted incorrectly and then post the corrected URL's 3 to post about links they found from the URL's that are relevant to this group which makes light bulbs relevant to this group 13 to link all posts to date, quote them in their entirety including all headers and signatures, and add "Me too" 5 to post to the group that they will no longer post because they cannot handle the light bulb controversy 4 to say "didn't we go through this already a short time ago?" 13 to say "do a Google search on light bulbs before posting questions about light bulbs" 1 forum lurker to respond to the original post 6 months from now and start it all over again. Jeg personlig ville tippet "None, there is no light bulb!" Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hahaha, så ufattelig bra. Lo som faen. :!: Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sett den før, fortsatt morsom. :!: Ser igjen en del av disse i dette forumet også. (Legg bla. merke til at jeg poengterte at jeg har sett den før). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ingen, forumbrukere sitter i mørket, så de merker ikke at lampa ryker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ingen, forumbrukere sitter i mørket, så de merker ikke at lampa ryker Det vet du ikke. Ro ned på generaliseringen nå. Og lampa ryker ikke, den brenner ut Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 siden dette er humor-kategorien burde du kanskje ikke ta alt like seriøst? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Har vi ikke sett denne før? Det er forresten en skrivefeil i førsteposten. Det skulle vært komma før "men". Endret 28. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Har vi ikke sett denne før? Det er forresten en skrivefeil i førsteposten. Det skulle vært komma før "men". Hva skjer hvis man starter en setning med "men" da? Alltid lurt på det Endret 28. mai 2008 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Haha, den passet bare så altfor bra. Jeg har ikke skrevet den, tatt fra ett annet forum men gjelder egentlig på alle forum. Laseroperasjon - et enkelt og ukomplisert inngrep Endret 28. mai 2008 av andrull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Haha, den passet bare så altfor bra. Jeg har ikke skrevet den, tatt fra ett annet forum men gjelder egentlig på alle forum. Laseroperasjon - et enkelt og ukomplisert inngrep Hvem snakker du til? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Nei si det du. Innlegget er endret av Woll: I dag, 16:26 Endret 28. mai 2008 av andrull Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 LOL, dere er nabber! Går jo i fella hele gjengen. Prakteksempler på hvor faktisk sant det er det som jeg siterte i første post Men jeg kan godt sette inne ett komma hvis det hjelper? Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dette ble dratt frem for et par år siden også. Da føyde en genial forumbruker til følgende punkter: Har lest både denne og den gamle tråden, men det er tre poster fra anerkjente forumbrukere som mangler: Forumbruker 1, la oss kalle han Martin1, vil skrive et langt innlegg om lyspærens oppbygging og virkemåte. Han vil gå inn på den sannsynlige utviklingen videre, f.eks. nanoteknologiens muligheter innen lysbruk, og beskriver en skisse over hvordan han ville laget en fremtidig lyspære. Samtidig vil han kritisere myndighetene for at de har økt avgiftene på lyspærer siden vi er for dårlig til å kaste disse i riktig beholder. Han lager da en ny tråd som i sin helhet er viet til boikott av å kaste lyspærer riktig, eventuelt å kaste emballasjen i papir/pappdunken. Forumbruker 2, en trønder som kaller seg KnutT, vil komme med en rekke bra og totalt ukjente filmer fra 1960-tallet som ble laget om lyspærer. Av disse filmene er 14 italienske, 10 franske og 2 av de er sågar fra Chad. Det blir laget en ny tråd som heter "filmer fra 60-tallet som omhandler lyspærer". Forumbruker 3, som nå kaller seg Ola Olsen, men som også har hatt nick som "Joggern" og "Øystein Lund", vil komme med flere nettspill som handler om å skru i lyspærer, sette riktig lyspære i riktig hull, osv. Samtidig vil han komme med en påstand om at lyspærer kommer til å bli levert i sin nåværende form også om 100 år. Dersom dette ikke skjer vil han jogge naken med en rosa tanga over hodet fra Lindesnes til Nordkapp. Midt på vinteren selvfølgelig. All verdens lyspæreprodusenter kommer senere med en erklæring om at de ikke kommer til å levere lyspærer i sin nåværende form, men heller gå over til en slik lyspære som forumbruker 1 akkurat har beskrevet i en tidligere post (selvfølgelig), fra 2060 og utover. Det blir laget en ny tråd under navnet "Olsens joggetur til Nordkapp", hvor man finner frem utstyr som Olsen (egentlig Lund) kan bruke på sin joggetur. Dette vil imidlertid kun gjelde på Diskusjon.no som er så heldig å ha disse forumbrukerne. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Men jeg kan godt sette inne ett komma hvis det hjelper? Tror nok ikke kommaet var "problemet", men ei heller for å spøke litt. (for å gå frem som et godt eksamepl på å følge de universale forum"reglene") LOL, dere er nabber! Går jo i fella hele gjengen. Oh noes, me fell into the trap. Endret 28. mai 2008 av andrull Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dette ble dratt frem for et par år siden også. Da føyde en genial forumbruker til følgende punkter: Førsteinnlegget var litt småmorsom, men denne fikk meg til å bryte ut i latter. Så sant, så sant :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå