2bb1 Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, det er mye dårlig fra Nokia og SE også. Men har aldri hatt sansen for menysystemet og logikken i f.eks. Samsung og LG-mobiler. Men vet ikke om det er så mye mer å diskutere, siden trådstarter tydeligvis har forlatt tråden Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Neida jeg har ikke forlatt! Har bare vært veldig opptatt LG skyr jeg av en eller annen grunn.. har noen kompiser som har hatt LG og de har vært driit.. Jeg tenkte litt i området Nokia/SonyEricsson.. Hva som er nytt og hot der Iphone virker rå men den har dessverre noen betydelig mangler som gjør den uaktuell Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Neida jeg har ikke forlatt! Har bare vært veldig opptatt LG skyr jeg av en eller annen grunn.. har noen kompiser som har hatt LG og de har vært driit.. Jeg tenkte litt i området Nokia/SonyEricsson.. Hva som er nytt og hot der Iphone virker rå men den har dessverre noen betydelig mangler som gjør den uaktuell Nå kommer det jo en ny iPhone med 3G som også kommer ut i Norge, og trenger du egentlig så bra kamera på mobilen? Selv merker jeg ikke mye til kameraet på mobiler. Mest til festbilder og lignende og da er det ikke så viktig synes nå jeg. Selv skal jeg enten ha N82 eller iPhone når jeg får skrapet sammen litt penger, N82 fordi den har "alt" av teknologi og i sort ser den langt fra ekkel ut. Det viktigste for min del er wifi, synes wifi på telefoner er helt genialt. iPhone ser jeg på på grunn av at den er banebrytende i brukervennlighet etter min mening. Multi touch fungerer sinnsykt bra på telefoner, og å surfe med en iPhone på wifi er en drøm. Du må bare prøve det om du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 De telefoner som jeg følger med på og synes er hotte er HTC Diamond/Victor, HTC Dream(og andre Android modeller), HTC Raphael, SE Xperia X1, 3G iPhone, Nokia Tube og Garmin NuviPhone. dessverre er det bare Diamond som er mulig å kjøpe i løpet av kort tid, men høsten kan jo bli riktig så trivelig Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Nå kommer det jo en ny iPhone med 3G som også kommer ut i Norge, og trenger du egentlig så bra kamera på mobilen? Tja, det er jo ikke bare 3G og bra kamera som mangler på iPhone. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Uavhengig av spesifikasjoner, er Nokia 8800 Arte Sapphire hottest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå