Gå til innhold

Hvilken telefon er "Hottest" akkurat nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, har aldri likt trykkskjermer, "takke meg til vanlige taster" som du sier.

 

N95 8GB og N82 vil jeg påstå er de uten tvil beste telefonene på markedet i dag. Begge har "alt". Også når det kommer til SAR-verdier og stråling ligger de langt nede på listen (som er bra). Dette betyr noe for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
la det være sagt at du ikke får i pose og sekk, n82 er like sjarmerende som bestemor på dansegulvet en lørdagskveld og n95 begynner og å dra på årene.

Så voldsomt hotte I DAG er de nok ikke

Begge er stilfulle i sort. Alt annet enn Nokia og SE ser jeg på som dritt. Ja rett og slett. Jeg har hatt mange mobiler opp igjennom og prøvd langt flere, men langt fra alle. Og hva har det med saken å gjøre at N95 begynner å dra på årene? Den knuser fortsatt all motstand. Dessuten er 8GB-versjonen ikke så utrolig gammel som du skal ha det til.

 

Kan jeg spørre om hvorfor trådstarter vil ha den "hotteste" mobilen?

Godt spørsmål. Jeg synes både N82 og N95 er bedre enn K850i, men om de er så mye varmere vet ikke jeg.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

ææh.. Hvis en skal kjøpe en smartingtelefon nå, så bør den ha mulighet til å kjøre Opera widgets, og Opera mobile 9.5. Det går ikke så veldig for fremover i mobil- industrien, riktignok. Men når testene som demonstrerer hvor bra eller dårlig Opera 9.5 kjører dukker opp etter hvert, burde det være en grei måte å rangere telefonene på.

 

Eller - det vil si, det blir lett å se hvilke modeller fra HTC som er noe å satse på, og hvilke platformer og produsenter som henger med, i forhold til "web- baserte" applikasjoner og mobil web.

Lenke til kommentar
la det være sagt at du ikke får i pose og sekk, n82 er like sjarmerende som bestemor på dansegulvet en lørdagskveld og n95 begynner og å dra på årene.

Så voldsomt hotte I DAG er de nok ikke

Begge er stilfulle i sort. Alt annet enn Nokia og SE ser jeg på som dritt. Ja rett og slett. Jeg har hatt mange mobiler opp igjennom og prøvd langt flere, men langt fra alle. Og hva har det med saken å gjøre at N95 begynner å dra på årene? Den knuser fortsatt all motstand. Dessuten er 8GB-versjonen ikke så utrolig gammel som du skal ha det til.

 

 

At du ser på alt annet enn nokia og sony som dritt er trist da mesteparten som kommer fra disse faktisk kan betegnes som det samme.

Men selvsagt når mann spyr ut telefoner i øst og vest så dukker det et gullkorn opp i ny og ne.

N95 var bra den,begynner å bli lenge siden jeg solgt den. N82? Vel Otto jespersen nevnte en gang noe slikt som at John Arne Rise ikke ble særlig mer atraktiv om du pakket han inn i gullpapir.........det samme kan vel nevnes her

N95, 8gb har jeg hatt fingrene mine borti i senere tid da en på jobben har den. Sammenlignet med Nokia Arte som jeg har hatt en stund nå så ble det en nedtur av dimensjoner å ta i denne.

Kvalitetsforskjellen på det du holder i er av en annen planet

Kan jeg spørre om hvorfor trådstarter vil ha den "hotteste" mobilen?

Godt spørsmål. Jeg synes både N82 og N95 er bedre enn K850i, men om de er så mye varmere vet ikke jeg.

K850i var vel mere hot før den dukket opp. Den var ikke særlig pen og hele telefonen knirket i plasten. Solgte den raskt

 

NB: Ble bare rot her i quoten min,tydligvis ikke helt inne på hvordan det skal fungere

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...