manutdfan20 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 har en golf 5 - med standard felger på bilen. Har dessverre fått 3 små riper på midten av felgen og på øvre delen av felgen ved hjulet har det gått av "flak" av aluminiumet. dette er er minimalt. Men jeg vet at det det er der og det plager meg litt...det blir så stygt. En venn av meg begynte å le fordi dert var så lite og sa at jeg nesten burde regne med det.. Er det noe produkter man kan bruke som man eventuelt sprayer eller tar på? (skjedde anntagelig da jeg var på bensintasjonen - det var mange biler der og det var veldig trangt så jeg måtte legge måtte legge meg helt ved en fortauskant osv) Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 har en golf 5 - med standard felger på bilen. Har dessverre fått 3 små riper på midten av felgen og på øvre delen av felgen ved hjulet har det gått av "flak" av aluminiumet. dette er er minimalt. Men jeg vet at det det er der og det plager meg litt...det blir så stygt. En venn av meg begynte å le fordi dert var så lite og sa at jeg nesten burde regne med det.. Er det noe produkter man kan bruke som man eventuelt sprayer eller tar på? (skjedde anntagelig da jeg var på bensintasjonen - det var mange biler der og det var veldig trangt så jeg måtte legge måtte legge meg helt ved en fortauskant osv) Om du skal prøve å reparere dette selv har jeg liten tro på at du får det pent. Det er mange firmaer som driver med reparasjon av felger, det ligger vel på en 500,- per felg og oppover hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 østfold felgteknikk i fredrikstad leverer. Fikk retta + lakka der, og jeg kan ikke si anna enn at jeg er fornøyd. Haggiz_ Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du har nok tatt klarlakken på felgen. Svært vanskelig å få til noe pent med slikt på egenhånd. Det er forøvrig noe man må regne med at skjer, samme hvor trasig det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå