Imsvale Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Jaja, muslimene eter han nok opp til slutt. ...for ærekrenkelse og brudd på menneskerettighetene, nå som islam er ekskludert fra ytringsfriheten i den grad FNs menneskerettighetsråd har noen innflytelse i det hele tatt. Endret 28. mai 2008 av TrondH86 Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jaja, muslimene eter han nok opp til slutt. ...for ærekrenkelse og brudd på menneskerettighetene, nå som islam er ekskludert fra ytringsfriheten i den grad FNs menneskerettighetsråd har noen innflytelse i det hele tatt. Nettopp, dei blir fra seg av raseri og blir forvandla til varulver ved nymåne. Eineste måte å stoppe dei på er ved å banke eit sølvkors inn i kroppen deira, og dei er redde for ild også. Eventuelt å ikkje bry seg. Lenke til kommentar
macmanlady Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er faen meg helt utrolig, det er noen som skal stikke kjepper i hjulene for menneskeheten hele jævla veien. Blir bare oppgitt over det her Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Faen så innihelvete provoserende. Får lys til å lire av meg all bannskapen som eksisterer i det nordnorske hodet mitt. Jeg har begynt å bli mer politisk aktiv, men når jeg ser ting som dette så får jeg lyst til å bli gi opp hele greia og gi faen. Jeg er sta som et esel, men dette tar motet litt vekk altså. Fred i verden, yeah right. Gah. Frustrasjon. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ser ut som de religiøse begynner å bli desperate. Religionskritikk har eksplodert de siste årene og vi ser med denne skremmende loven at det er fortsatt de religiøse som styrer skuta. Slike lover er noe som hører hjemme i middelalderen og mennskeheten vil gå milelange skritt tilbake hvis vi skal avkaste ytringsfriheten og tvinge oss selv tilbake til den tiden. For meg er religionskritikk så viktig at politiet får komme hjem til meg å kaste meg i fengsel før jeg slutter å kritisere religioner. Jeg er møkk lei hjernvaska skrullinger som prøver å tvinge sine ideologier på andre og true alle som kritiserer dem. Faen ta religionene! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Yesterday, 28 March 2008 Så den jeg og, men fikk for meg at det hadde noe med tidsskille å gjøre... Ellers merkelig stille fra media ja.... Falsk alarm noen? (Er jo lov å håpe.... Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 http://ap.ohchr.org/documents/E/HRC/resolu..._HRC_7_L_15.doc http://www.secularism.org.uk/makethedefenc...ightsyourn.html http://richarddawkins.net/article,2416,Vot...d-Ethical-Union http://www.humanrightsblog.org/archives/003611.html Det er nok dessverre sant.. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Om dette er så viktig, kvifor har ikkje media nemnt dette? Dei burde ha god tilgang på slik informasjon. Svikter pressen? Lenke til kommentar
Totentanz Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Om dette er så viktig, kvifor har ikkje media nemnt dette? Dei burde ha god tilgang på slik informasjon. Svikter pressen? Ta en titt på forsiden til VG Nett: Fire saker om en viss fotballtrener og stort sett dannelsesfjernt svada. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Det er fordi dei ikkje har betre ting å skrive om. Eit slikt oppslag ville vært en sensasjon både i lesertal og reint økonomisk, fordi folk ville kjøpe fleire aviser + leieprisen for annonser på nettsida blir høgare av verdi. Endret 29. mai 2008 av Great Aftabeh Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Anbefaler alle å se disse videoene: Prequel: The APPROVED Speeches at UN Human Rights Council Banned UN Speech: Human Rights Nightmare (by Hillel Neuer) Media er stille om denne saken. CNN fails to mention the resolution, but do mention a report from Amnesty International that critize among other USA for the detention of terrorist suspects by the United States. Somehow BBC fails to mention it as well, but do put up an article of Mr. Tutu on his visit in Gaza. During his two-day visit, Mr Tutu met relatives of 19 civilians killed in the Israeli shelling of two houses in Beit Hanoun and is due to report his findings to the UN Human Rights Council in Geneva. Endret 29. mai 2008 av cFc Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 25 medlemmer/stater/delegater avsto fra å stemme. DET skuffer meg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvorfor står det ikke noe om dette på offentlige sidene til FN? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) På tide å ta med fakler til diverse moskeer rundt omkring i byen. Betyr foresten dette slutten å project chanology? Endret 29. mai 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 På tide å ta med fakler til diverse moskeer rundt omkring i byen. Betyr foresten dette slutten å project chanology? Fortsatt lov å rette kritikk, men er vel som den norske "ikke oppfordre til hat"greia slik jeg har forstått det. Scientology blir ikke protestert mot pga. hva de tror. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dessuten er det vel ikke scientilogi en religion, men en sekt Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 driter langt f hvilken religioner man skal diskutere eller ikke, jeg som person vil bare kritisere gode ting så lenge andre religioner hvis min mening med respekt. jeg høres vel ut som en rasist, men er jeg det? så lenge andre religioner presser for eksempel en bank i tyskland til å slutte å produsere sparegriser fordi det var rasistisk mot muslimsk religion, og jeg bløffer ikke... dette er helt sant. det er pika meg ikke jeg som må leve og rette meg opp etter innvandrere, det er de som kommer til dette landet og dens regler Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 driter langt f hvilken religioner man skal diskutere eller ikke, jeg som person vil bare kritisere gode ting så lenge andre religioner hvis min mening med respekt.jeg høres vel ut som en rasist, men er jeg det? så lenge andre religioner presser for eksempel en bank i tyskland til å slutte å produsere sparegriser fordi det var rasistisk mot muslimsk religion, og jeg bløffer ikke... dette er helt sant. det er pika meg ikke jeg som må leve og rette meg opp etter innvandrere, det er de som kommer til dette landet og dens regler Ingen som presset nevnte bank, den ville forandre seg for å appellere til flere kunder. Get a grip. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 jo faktisk var det en tysk bank som sluttet å produsere sparegriser fordi muslimer følte seg krenket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå