Dragonforce99 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Eg kan forsikre dei fleste her over at dette ikkje vil ha nokon virkning i Noreg: Islam er noko drit! Kor er politiet/moderator? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror ikke "islam er noko drit" omfattes av de nye reglene om det så forkynnes via megafon fra toppen av Kaba. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Da har syns eg dei nye reglane er ok. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Da har syns eg dei nye reglane er ok. Nei! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Islamic Law vs Human Rights. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Og det forslaget kom gjennom? Her kommer Islam Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror ikke "islam er noko drit" omfattes av de nye reglene om det så forkynnes via megafon fra toppen av Kaba. Jo? Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 I så tilfelle får vi avvente og se om Great Aftabeh blir bøtelagt eller fengslet for sin ytring her. Jeg tviler. Og slenger inn en søknad om fengsling selv også: Kristne bør brennes. Så får vi se hvor lenge vi får være på frifot Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Vi har vel ikke hatt ytringsfrihet i norge så lenge jeg har levd(22 år) så det her er vel ikke noe å begynne å bekymre seg for nå.(Viser til Rasisme og Blasfemi paragrafene i den norske lov). Selvom ingen har blitt dømt for blasfemi på veldig lenge i norge så er det ikke så lenge siden Tore Tvedt eller hva han heter ble dømt for ytringer mot jøder. Så det at FN har vedtatt dette forandrer vel lite i norge. http://www.sos-rasisme.no/Sentralt/view/11834 Endret 28. mai 2008 av Hoel Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vi har vel ikke hatt ytringsfrihet i norge så lenge jeg har levd(22 år) så det her er vel ikke noe å begynne å bekymre seg for nå.(Viser til Rasisme og Blasfemi paragrafene i den norske lov). Selvom ingen har blitt dømt for blasfemi på veldig lenge i norge så er det ikke så lenge siden Tore Tvedt eller hva han heter ble dømt for ytringer mot jøder.Så det at FN har vedtatt dette forandrer vel lite i norge. http://www.sos-rasisme.no/Sentralt/view/11834 Det mer prinsippet at de har gitt etter for relgion som plager meg mest. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Many of us saw religion as harmless nonsense. Beliefs might lack all supporting evidence but, we thought, if people needed a crutch for consolation, where's the harm? September 11th changed all that. Revealed faith is not harmless nonsense, it can be lethally dangerous nonsense. Dangerous because it gives people unshakeable confidence in their own righteousness. Dangerous because it gives them false courage to kill themselves, which automatically removes normal barriers to killing others. Dangerous because it teaches enmity to others labelled only by a difference of inherited tradition. And dangerous because we have all bought into a weird respect, which uniquely protects religion from normal criticism. Let's now stop being so damned respectful! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Bra sagt av Richard Dawkins må jeg si. Snart så er ikke nyhetssendingene som man ser i the simpsons eller family guy en parodi på vanlige nyhetssendinger:P Endret 28. mai 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) So true! (@ TrondH86 & Richard Dawkins) Endret 28. mai 2008 av Überadri Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) en trist dag for menneskeheten. Jeg gråter nesten litt... Endret 28. mai 2008 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Trur det berre er vi i denne tråden som bryr oss... Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er vel fordi det ikke forandrer så mye for oss i norge på kort sikt. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Betyr ikke så mye for oss småfolk, men det utgjør en svært stor forskjell for folk som Richard Dawkins og Christopher Hitchens om dette vedtaket blir tatt seriøst. Det siste er en ganske annen sak ettersom dette rådet og dets forgjenger ikke akkurat er beryktet for å være handlekraftig. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kan ikke se for meg at Dawkins blir stoppet av dette, det fyrer vel bare opp mer for han siden det beviser noen av poengene hans. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Men er det bare meg som ikke har sett NOE om dette i media? Dette er da virkelig noe som burde blitt slått stort opp! edit: så det var noe om det på førstesiden i tråden, men allikevel! Endret 28. mai 2008 av daruu Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jaja, muslimene eter han nok opp til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå