FpsStu Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg er utrolig nyskjerrig angående å koble et hjemme kino anlegg til pc'n og rocke hardt... Men kan noen forklare hvordan jeg får kobla til pc'n til recivern og få 5.1 lyd?? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Du kan jo alltid kjøpe et lydkort med digital utgang (optisk) Eller lydkort med 6 diskrete utganger... Eksempler: Creative live! Creative Audigy Vreative Audigy2 Det finnes også hovedkort ed innebygget optisk utgang.... (som det jeg har) Lenke til kommentar
striky Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Du finner en guide som tar for seg kobling av PC til (surround)anlegg her: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Du finner en guide som tar for seg kobling av PC til (surround)anlegg her: Vet det finnes, men umulig å finne da... har du kanskje en link?? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Du finner en guide som tar for seg kobling av PC til (surround)anlegg her: Vet det finnes, men umulig å finne da... har du kanskje en link?? http://www.hjemmekino.net/html/modules.php...&artid=6&page=1 Det spørs hva slags tilkoblinger receiveren har og hvilke utganger du har på lydkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå