-sparks- Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Haha, sånn er det hele tiden når jeg kjøper noe også :!: Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg har begynt å bli vant med å kjøre med TrackIR nå. Det er faktisk litt behagelig. Det er ikke store bevegelsene jeg gjør, men jeg prøver å lure meg selv til å tro at de små bevegelsene faktisk hjelper meg til å kjøre bedre. Her er noen videoer jeg lagde i dag. Endret 6. august 2008 av Bradbury Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Holy crap! 24Hour Le-mans i singleplayer gikk rimelig fort, ca 12minutter. Men i online... Tok det sødern meg 25-30 minutter! Blir helt gæren i fingrene jeg x] (24 hour le-mans kjører du over dag og natt mot andre) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Noen som vet hvor man legger inn save? Jeg har nettopp formatert og vil gjerne fortsette på den gamle saven min.... EDIT: Jeg fant det ut. Det legger seg en mappe som heter codemasters i Mine Dokumenter etter man har starta spillet og laga en profil. Erstatter bare de filene med den gamle saven Endret 9. oktober 2008 av bIsk0p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg