Gå til innhold

Anmeldelse: Race Driver: Grid (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Ingen lokal flerspiller? Neivel...? Slik ser multiplayer-menyen ut hos meg..

Skikkelig kos spill!

Vesentlig forskjell på lan og split screen.

Eller har du for vane å dra på besøk med flatskjerm, konsoll og tilbehør ?

kansje han har pc. det beste er jo å ha hver sin pc med hver sin 24" flat skjerm:) splitt screen på konsoll er ikke så gøy akkuratt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sinnsykt bra spill syns jeg, men nå har det plutselig hengt seg.

får se introen men når jeg trykker på enter så henger det seg og jeg hører meny musikken.

jeg endret på antianalising i grafikk menyen og jeg tror dette var det som gjorde det.

noen som vet åssen dette kan bli fikset? har reinnstallert det men hjelper ikke.

mvh

Kalow

Lenke til kommentar
jeg endret på antianalising i grafikk menyen og jeg tror dette var det som gjorde det. noen som vet åssen dette kan bli fikset? har reinnstallert det men hjelper ikke.

Åpne C:\Docs n settings\Brukernavn\My Documents\Codemasters\GRID\hardwaresettings\hardware_setttings_config.xml i f.eks Notepad.

Endre kodeblokka:

<multisampling option="4xmsaa">

<back_buffer level="4xmsaa" />

<colour_target level="4xmsaa" />

<minimap level="4xmsaa" />

<dynamic_envmap level="0" />

<static_envmap level="0" />

<rear_view_mirror level="0" />

</multisampling>

Mulige verdier som alternativer for "4xmsaa" finner du under <multisampling> i den andre xml-fila (_info.xml)

Håper dette hjelper ;)

Lenke til kommentar

minner folk på at hvis man får blåskjerm eller spillet henger seg på annen måte, så risikerer man å miste savegamen. her må man passe på å ta backup på den gamle måten. min savegame er korrupt nå :/, spillet kommer nok snart i posten så får vente med å spille til da >D

Lenke til kommentar
minner folk på at hvis man får blåskjerm eller spillet henger seg på annen måte, så risikerer man å miste savegamen. her må man passe på å ta backup på den gamle måten. min savegame er korrupt nå :/, spillet kommer nok snart i posten så får vente med å spille til da >D

Sånt som skjer det når man spiller pirat utgave :!:

Har kjøpt spillet jeg og spillet har aldri krasjet.

Lenke til kommentar

Sånt som skjer det når man spiller pirat utgave :!:

Har kjøpt spillet jeg og spillet har aldri krasjet.

lol. ja for spillet kræsjer sikkert mye mer fordi man har pirat utgave...ler

Lenke til kommentar

Dette var tidenes nedtur på bilspillfronten! Først Colin Mcrae: Dirt, og så dette! Fysikken er helt på jordet! Motorlyd og støy fra dekk og bremser er jo greit, men hva skjer med turbolyden? Dette var noe de ikke fikk til i C Mcrae: Drit heller(som forresten lider av alle de nevnte problemer).. Greit at ikke alle spill skal være simulatorer, og skal by på en viss mengde action, men dette er jo ikke et bilspill engang! Jeg fatter og begriper ikke at dette i det hele tatt slår an blant folk, et søppelspill uten sidestykke for min del(og jeg har spilt de fleste kjente og ukjente bilspill de siste 15 årene). Følelsen av å faktisk kjøre på veien er totalt fraværende, og 270-0(bremsing) går jo på 20 meter. Turboen lader fullt trykk ved 1100 omdr og biler spinner i 6. gir i 60 km/t. Det viker som om noen fikk hastverk hos Codemasters her gitt.

+ Fine menyer, pen grafikk, kule effekter

- Alt som skjer idet du faktisk skal kjøre bil

= Selger sikkert i bøtter å spann

Lenke til kommentar
Veldig enig med det geniale nicket over her. Dette er søppel. Ingen kjørefølelse og ingen mestringsfølelse.

Tilbake til LFS eller trackmania :)

Glemte å si at driverne for ratt/pedalstøtte er helt på trynet i tillegg. Dette er vel noe som blir fikset med en patch en gang, jeg har Logitech MOMO replica sett og det er veldig vanskelig å få feelingen her.. Samma med Dirt. Er dritlei av at det står mellom god grafikk og fete effekter, eller god fysikk og bra AI.. Tips meg på et bilspill som gir begge delene!

Lenke til kommentar
Har ikke dirt og grid bra fysikk nå plutselig? For min del aldri sett noen bilspill som har hatt bedre.

Har du prøvd noen andre bilspill enn de to? Det er et spill som har visse intensjoner om å minne om asfaltracing, noe de ikke fikk til. Men det kommer til å få en helt sinnsyk fanskare og mange spill solgt, men noe bra er det ikke.. Det er som den maria-hiii maria-hoo maria-aaa låta, verdens dårligste og mest solgte låt på en gang. Gratulerer som fornøyd kunde da, er jo greit at ikke alle blir skuffet!

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar
Har ikke dirt og grid bra fysikk nå plutselig? For min del aldri sett noen bilspill som har hatt bedre.

Har du prøvd noen andre bilspill enn de to? Det er et spill som har visse intensjoner om å minne om asfaltracing, noe de ikke fikk til. Men det kommer til å få en helt sinnsyk fanskare og mange spill solgt, men noe bra er det ikke.. Det er som den maria-hiii maria-hoo maria-aaa låta, verdens dårligste og mest solgte låt på en gang. Gratulerer som fornøyd kunde da, er jo greit at ikke alle blir skuffet!

Høh vet ikke hva dere er ute etter når dere ser etter et bil spill men, GRID gir meg en herlig følse, og graffikken og fysikken er herlig, og om det så ikke realistisk at bilen kjører sånn den gjør, og knuser sånn den gjør så gir jeg F, det ser ekte ut, det føles herlig, og det er alt som tells fordi det er et spill, ikke no jævla simulator, og såvidt jeg vet mener mange av annmeldere det samme, altså at dette er et bra spill. Så skjønner ikke hva dere klager over ..

Lenke til kommentar

Høh vet ikke hva dere er ute etter når dere ser etter et bil spill men, GRID gir meg en herlig følse, og graffikken og fysikken er herlig, og om det så ikke realistisk at bilen kjører sånn den gjør, og knuser sånn den gjør så gir jeg F, det ser ekte ut, det føles herlig, og det er alt som tells fordi det er et spill, ikke no jævla simulator, og såvidt jeg vet mener mange av annmeldere det samme, altså at dette er et bra spill. Så skjønner ikke hva dere klager over ..

Klager over fysikken. Det var ikke ufint ment ovenfor de som liker spillet da:) Spillet hadde ikke blir ødelagt av bedre fysikk, de kunne ha lagd det med samme gode grafikken, fikset noen lydbugs(for oss som er pirkete på sånn), og gjort sånn at sporvalg og bremsing ble en del av moroa.. Det tror jeg de fleste hadde satt pris på, jeg ser det har fått god kritikk og stiller meg fortsatt uforstående til at ingen har nevnt noen av de irriterende momentene jeg fant.

Lenke til kommentar

Ensformig, lite variasjon i bilene(en gammel slitt Monte Carlo like lett å kjøre som en Formel F3?) og ingen belønning for den endeløse grindingen annet enn mer penger enn du noensinne får bruk for. Det eneste med et snev av moro var Destruction Derby-løpet, som det da dessverre bare var et av.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...