mcgroven Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 I tillegg til arkademaskinene kommer Street Fighter IV på PC og to konsoller. Les mer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er er ikke ofte at disse spillene kommer på PC-format, men med en god gamepad til PC fungerer det så å si like bra! Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Let me buy nau!!! Gleder meg allerede. Guile skal renske hele fjøla. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 "Street Fighter IV kjører på i klassisk 2D [...]" Polygon-baserte sprites? The future is now! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Gleder meg som et barn! regner med jeg kjøper det til ps3! kansje pc.. får se! drømmer meg tilbake til barndoms tiden jeg og vennene mine satt å spillte dette på Amiga 500, det va tider det!! det var mye bra spill på den tiden! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) "Street Fighter IV kjører på i klassisk 2D [...]" Polygon-baserte sprites? The future is now! Mener å ha lest at selve kampsystemet er 2D, mens grafikkmotoren er i 3D. At gameplayet altså er som i gamledager, mens grafikken er forbedret.. Yes! Denne gangen tar kamphanene steget over i tre dimensjoner, men selv om grafikken og omgivelsene er laget i 3D, er gameplayet like todimensjonalt som det alltid har vært. Første info om Street Fighter IV Endret 28. mai 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Har spilt noe gammelt Street Fghter på Gameboy, så det skal bli kult å få det på en skikkelig spillmaskin Endret 28. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 "Street Fighter IV kjører på i klassisk 2D [...]" Polygon-baserte sprites? The future is now! Mener å ha lest at selve kampsystemet er 2D, mens grafikkmotoren er i 3D. At gameplayet altså er som i gamledager, mens grafikken er forbedret.. Yes! Denne gangen tar kamphanene steget over i tre dimensjoner, men selv om grafikken og omgivelsene er laget i 3D, er gameplayet like todimensjonalt som det alltid har vært. Første info om Street Fighter IV Klar over hvordan det hele funker, at fighting-systemet er i 2D mens det grafisk er fremstilt i 3D. Og vel og bra at dette er nevnt tidligere, men i denne posten fremstår det som at spillet ER i 2D, noe jeg tolker som at det er laget med sprites som i gamle dager, noe som ikke akkurat stemmer overens med virkeligheten Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Endelig! Har ventet på at fighter-sjangeren skal returnere til PC i tiår. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Digger at dem holder det i 2D, nostalgitripp deluxe btw: blanka eier alle! Endret 29. mai 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg