levlex Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Samsungs nye følsomme med super-3G og 5 megapiksler er i salg. Les mer Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Gir du en lesertest av denne da? Lyst på denne selv jeg Lenke til kommentar
noruas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 har denne imorra eller overimorra gleder meg som bare det ;D viss du leser testene fra engelske sider (der denne har vært ute i noen uker) så har denne fått bare toppkarakterer Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Gir du en lesertest av denne da? Lyst på denne selv jeg jeg bestilte vist en dag for tidlig......i dag er den kommet i andre butikker en CDON som jeg bestilte den i(kommer 30.5 istedetfor 27.5 som det ble reklamert for) så da har nok andre fått den før meg, Sauron2004 kan sikkert komme med noen ord om den da? Lenke til kommentar
steoh Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har sett en del på denne, men jeg lurer på om jeg går for lg kf750 i stedet Dessuten kommer jo også g400 om ikke så alt for lenge håper jeg. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Lg kf750 er nydelig. Men lurer på om kalenderen og telefonliste detaljer og slikt er veldig svakt på denne(generelt lg telefoner)?? Synes Samsung gjør mye riktig for tiden og ikke minst lager flotte telefoner G400 mener jeg er lenge til kommer enda Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Forøvrig skrudde CDON prisen opp fra 3589 som jeg har betalt til 3949 i dag. Så da nermer den seg vel Lenke til kommentar
noruas Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) fikk den forgårs ;D heeelt genial telefon;) har til no ikke funnet noe negativt å si om den =) utseendet og stilen er ikke noe å utsette på er garantert en av de aller kuleste ute på markedet. 5MP kameraet er overraskende bra; meget klare blide me bildestabilisator osv. slideren glir glatt og uten noen knirkelyder (noe som va tilfelle i den gamle slider-telefonen min) osså høre e noen som slite med å åpne opp dekselet til batteriet; men jeg har iallefall ingen problem med det... tipper de ikke kan trikset lå inn video tidligere idag; i H.264 format; var ganske imponerende det høyttalerne er også av de beste jeg har sett på mobiler anbefales veldig sterkt får no en ren 6er fra meg Samsungs nye flaggskip som de kaller det PS; hadde valget mellom denne og den nye iPhone som kommer snart; og jeg angrer ikke et sekund på å ha valgt dette; men tvert imot utroli fornøyd ^^ eneste som irriterer meg litt er at det ikke er egen minijack inngang (eller hva det no enn hete) så jeg kan bruke vanlige headsett for å høre på musikk; tenkte jeg skulle kjøpe meg en 8gig microSD kort da... men så er ingenting i verden perfekt hva mer kan jeg si? Endret 31. mai 2008 av Sauron2004 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 godt å høre at kameraet er bra. Likte veldig godt min g800,men kameraet var helt ubrukelig . Å dette var liksom en telefon som reklamerte for kameraet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg