Gå til innhold

Kan denne kjøre AoC fint?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om Acer Aspire 8920g kan kjøre AoC fint? vill helst slippe og ha graffiken på det laveste. Specsene er jo en god del over men har hørt at bærbare har problemer med spillet uansett hvor god de er? høres litt merkelig ut synes jeg ivertfall. Ikke kom og si at jeg skal kjøpe stasjonær, må nesten ha bærbar siden jeg flytter den opp til 4 ganger i uka noe som ville blitt utrolig mye stress med en stor stasjonær.

Mer info på prosessor HER siden det ikke står helt hvor mye ghz etc.

Spesifikasjoner:

* Prosessor: Intel Core 2 Duo T9300 
* Skjerm : 18,4" WUXGA Acer CrystalBrite™ TFT LCD Full HD
* Minne : 4096 MB (2 x2048MB) NB: Kun ca. 3070MB RAM vil være synlig i Windows da skjermkortet allokerer internminne for optimal ytelse.
* Harddisk : 640GB -   320+320 GB Harddisk
* Chip-set : " Mobile Intel® PM965 Express Chipset"
* Grafikk : Geforce 9650 GS med opptil 1280 MB of HyperMemory™ (512 MB dedikert GDDR2 VRAM, opptil 768 MB delst systemminne*), støtter Microsoft® DirectX® 10 og PCI Express®
* Optisk enhet : DVD - Blu-ray 
* Lydkort :  Optimized 2nd Generation Dolby Home Theater®10 audio enhancement, To innebygde stereo høytalere og en Acer Tuba CineBass booster, True5.1-channel surround sound output. S/PDIF, 6 i 1 kortleser for reader (SD™, MMC, MMCplus™, MS, MS PRO, xD) 
* Batteri : 6 Celler
* Eksterne porter : 1 HDMI™ port med HDCP support, 1 port for ekstern skjerm,4 USB 2.0 porter, 1 port for ekstern mikrofon/høyttaler				   
* Nettverkskort : 10/100 Mbit nettverkskort,Trådløst 802.11g/n WLAN , Blåtann og biometrisk fingeravtrykkleser
* Tastatur : 88-/89-tasters tastatur, sømløs touchpad pekeenhet med 4-veis scroll-tast, 12 funksjonstaster, 4 markørtaster, 2 Windows® taster, hurtigsatstkontroll, internasjonal språkstøtte, Acer Empowering tast. Knapper for: WLAN, Internett, e-post, Bluetooth®, 3G (optional), Acer Arcade™, Acer MediaTouch keys: play/pause,stop,previous,nextandrecord keys  
* Vekt : 4.1 kg (9.04 lbs.) with 8-cell battery 
* Programvare :Windows Home Premium Edition (Norsk, Dansk, Engelsk) , Norton® Antivirus (3 md. fri bruk), Cyberlink PowerDVD, NTI CD Maker,Acer Notebook Manager, Adobe Acrobat Reader, On-line User Guide, Acer GridVista,Microsoft® Works 8.5 with Office Home and Student 2007 Trial 
* Garanti : 1 års garanti (ikke på batteri) Support : 800 84 880 (09:00 – 17:00)
* Multimedia : 5 i 1 kortleser for (SD/MMC/MS/MS PRO/xD), 0.3MP Orbicam - Web kamera integrert

Endret av Sander92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prosessoren er mer enn bra nok, 4(3)GB ram kommer godt med, og skjermkortet er helt ok ifølge den lille informasjonen jeg klarte å grave opp. 9650M GS er tydeligvis en litt forbedret versjon av 8700M GT. Jeg vil tippe at du kan kjøre AoC iallefall på medium, da med skjermkortet som flaskehals.

Kilder:

http://www.notebookcheck.net/Acer-Aspire-8920G.8503.0.html

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForc...-GS.8837.0.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...