Erinyes Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei, jeg skal imorgen ha engelsk muntlig eksamen, som privatist. Jeg lurer litt på hvordan dette fungerer, og om noen har noe tips og gi. For, på uskolen/vgs har man jo læreren sin som medhjelper og man får et emne dagen før. Jeg får verken det ene eller det andre. Eller, hvordan er det? Hilsen lesehesten! =P Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg skal ta det neste uke. Jeg tror du får vite ett tema, med lytteprøve 30 minutter før. Lenke til kommentar
Erinyes Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg skal ta det neste uke. Jeg tror du får vite ett tema, med lytteprøve 30 minutter før. Ok ok, takk =) Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg var oppe som privatist nå nylig. Måtte ha lest en bok først. Da jeg kom dit, fikk vi en lytte prøve. Kunne skrive notater til det vi hørte på, så bare det inn. Der snakket vi om det jeg hadde hørt på. Siste delen av eksamen ble brukt til å snakke om boka jeg hadde lest. Ga ett kort handlingsreferat. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Men hva med pensumet, altså all historien og slikt? Man skal jo lese to bøker. EDIT: er det VK1 det er snakk om, altså andre klasse? Endret 28. mai 2008 av HildeM Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvordan gikk det? og hvordan foregikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå