Rice Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Heisann, har sor interesse for datamaskiner og liker å lære mer om det på alle mulige måter.. Nå vil jeg lære noe nytt, men vet ikke hva som er kjekt for å si det sånn.. Har lekt meg litt i registeret å ordnet på explorer.exe, kan nok om hardware, har hatt det morro i cmd, har kodet litt html.. alt sånne ting som du kan sitte å holde på med å finne utav som er gøy som tar litt tid.. Men hva skal jeg finne på nå?! =D Takk for svar ^^ Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hva med å lære deg linux? Der kan du sitte å fikle mye. Kan jo starte med å prøve noen live CD-er eller kanskje installere en disto på PCen din. Lenke til kommentar
Rice Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 hmm, kanskje det kunne være noe ja har faktisk ALDRI prøvd det men jeg har en Kubuntu cd... =P Hvilken linux skal jeg starte med? og vet du om noen gode tutorials som kan få meg litt i gang i starten ? =) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Anbefaler at du prøver deg på Ubuntu. Utrolig enkelt og bruke, og har massevis av hjelp/brukerveiledninger på nett. Lenke til kommentar
Rice Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 OK =) får teste det... Men om vi ser bort i fra linux.. Hva spennende kan jeg lære meg i windows nå?! =) Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Lær deg et programmerings språk da vetu. Python eller C++ feks. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) No offence, men basert på avataren din kunne kanskje Photoshop vært nyttig å kunne Edit: Aha, jeg har altså rotet meg inn i programmeringsdelen av forumet nå. Jaja, kan jo være litt spennende alikevel. Endret 28. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Rice Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 haha, avataren min ja... Kan nok litt bedre en det ja:P Men måtte bare lage noe kjapt:P Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Visual C# Express kan kanskje være interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå