CapitalSheep Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har et stort problem med en treg pc. Jeg bruker 20min på å skru den på, og med 3-4 forsøk så blir det litt tid. Pcen er egentlig veldig god, i hvertfall hvis du reiner med at den er 2-3 år gammel. CPU: 3,60 GHz intel plentium 4 Ram: 2GB GPU: nvidia 8800gts Harddisk: 250GB*2 500GB Maskinen kjører windows xp home, sp2. Min teori er at det er noe feil med harddiskene/harddisken, men jeg vet ikke hva og hvordan jeg skal løse dette. Her er noen bilder fra en logg og noen andre praktiske opplysninger. System informasjon: komponenttjenester: advarselen: Her er den meldingen jeg får hvis jeg dobeltklikker på advarselen. feil: Her er den meldingen jeg får hvis jeg dobeltklikker på feilen. Lenke til kommentar
P3tri Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Prøv å reformater datamaskinen. Hjalp ihvertfall meg når pcn var treig på det værste.. Reboot = winwin Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 skru av norman antivirus. eller bedre slett hele greia... skru av: ctrl+alt+del --- oppgavebehandling --- avslutt oppgave: zlh.exe og cclaw sjekka for spyware? Lenke til kommentar
P3tri Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ...sjekka for spyware? Virus kan være hele problemet, tenkte ikke så langt jeg Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg burde kanskje nevne at jeg har reformatert ganske mangen ganger, og da har den vert treg igjen rett etter det er ferdig. Igjen tror jeg det er en feil med harddisken, siden den får timeout på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå