SpecialForce Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Slik lyder det: To bønder ettersom ordet går Var aldri edru på fire år Det fyrste gjekk på ein måte Dei fikk både le og gråte. Andre året vart verre. Da rauk både hest og kjerre. Tredje året tok ende. Dei hugsa kje kva som hende Så gjekk dei inni det fjorde. Og det var det siste dei gjorde. ..og hva er definisjonen på svart humor? Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Svart humor, mørkt, de dør og fremstiller på en morsom måte. "Svart humor er en spesiell form for humor og satire der emnet er alvorlig og gjerne kan gjøre folk opprørte, slik som død, krig, narkotika og lignende. Provokasjon er en viktig del av den svarte humorens eksistens, og ses på som en måte å utvikle de som ser og hører og gjennom dem samfunnet som et hele." - Wiki Lenke til kommentar
P3tri Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Svart humor, komitragisk.. hmm.. Vel, la oss si at du ser lyse sider i det mørke. At du kan le av kjipe ting Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Da kan jeg meddele om at jeg definerte det riktig i oppgaven min Hilsen En glad SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå