SpeZii Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) hei jeg skal kjøpe meg ny musematte og har sett meg ut enten steelseries sp eller steelseries sx. siden sp er av plast akkurat som s&s er den veldig lik som den da? og noen som har prøvd sx som kan si hvordan denne er? takk Endret 28. mai 2008 av SpeZii Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Kan først si at jeg spiller BF2/Cod/ CS 1.6 iblant, og bruker mx510/mx518 om hverandre. Jeg har testa begge to og føler at SP var klaaart bedre enn SX. Greia med SX er at den var så glatt at musa ikke klarte å lese den ved raske bevegelser, hvordan denne musmatta kan markedsføres som top-line forstår jeg virkelig ikke. Jeg følte iallefall at jeg forholdet mellom musa og crosshair ikke var tilstede i det hele tatt da jeg testa denne. Jeg var selv veldig keen på musmatte i metall, men dette var skuffende. SP på den andre siden er ganske grov, men samtidig også veldig glatt. Selve overflaten er laget i en litt ruglete hardplast. Vil dog anbefale at du monterer slidez på musa. Forholdet mellom mus og crosshair sitter som støpt, har aldri følt noe form for "slark" i mangel av et bedre ord. Hva størrelse angår så er de ca like store om jeg ikke husker helt feil - jeg spiller med lav/medium sense og den passer iallefall meg helt fint. I tillegg er mønsteret på SP utrolig kult, du ser det ikke på bilde men det har et "refleks" mønster som gjør det vanskelig for øynene dine å fokusere på matta. Får ikke beskrevet det med ord, men du kommer til å flippe ut når du opplever det Endret 28. mai 2008 av BareGjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå