Gå til innhold

steelseries sp eller sx?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan først si at jeg spiller BF2/Cod/ CS 1.6 iblant, og bruker mx510/mx518 om hverandre.

Jeg har testa begge to og føler at SP var klaaart bedre enn SX. Greia med SX er at den var så glatt at musa ikke klarte å lese den ved raske bevegelser, hvordan denne musmatta kan markedsføres som top-line forstår jeg virkelig ikke. Jeg følte iallefall at jeg forholdet mellom musa og crosshair ikke var tilstede i det hele tatt da jeg testa denne. Jeg var selv veldig keen på musmatte i metall, men dette var skuffende.

SP på den andre siden er ganske grov, men samtidig også veldig glatt. Selve overflaten er laget i en litt ruglete hardplast. Vil dog anbefale at du monterer slidez på musa. Forholdet mellom mus og crosshair sitter som støpt, har aldri følt noe form for "slark" i mangel av et bedre ord.

Hva størrelse angår så er de ca like store om jeg ikke husker helt feil - jeg spiller med lav/medium sense og den passer iallefall meg helt fint.

I tillegg er mønsteret på SP utrolig kult, du ser det ikke på bilde men det har et "refleks" mønster som gjør det vanskelig for øynene dine å fokusere på matta. Får ikke beskrevet det med ord, men du kommer til å flippe ut når du opplever det :)

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...