askeie Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Heisann eg skule hat eit bilde galleri eller som eg kan laste opp bilde og se dei de er eit bilde av son eg vil ha de Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Beklager, tror ikke det er så mange som vil gjøre dette for deg, selv om det ikke nødvendigvis er så altfor vanskelig. Vi er derimot mer enn villig till å hjelpe deg dersom du vil prøve å lage det selv Lenke til kommentar
askeie Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 eg har prøvd og lage men får de ikke til Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Få se hva du har skrevet da, så kan jeg kanskje hjelpe deg. Husk å ha koden mellom [*code] og [/*code] (uten * ) Endret 27. mai 2008 av Garanti Lenke til kommentar
askeie Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 har ikke tilgang til kodene etter kloka 0100 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ok, det var synd. Dersom ingen fatter hva du koder er det ikke rart at du ikke får det til, se på koden din som et språk, og maskinen som skal bruke koden din som en ganske teit språklærer. Dersom du skriver EN feil, kan det være nok til at denne norsklæreren slutter å lese det du har skrevet, og forlanger feilfri tekst. Dette kan virke lite realt, men 'læreren' gir deg likevel hjelp i form av en feilmelding, som vil dukke opp på skjermen i steden for det du egentlig vile ha. Denne feilmeldingen vil nok til å begynne med ikke hjelpe deg, så da spør du her. Men snart som du lærer mer, blir du nok litt mer varm i trøya og fikse slikt på egen hånd. Stå på, og ikke gi opp! Lenke til kommentar
askeie Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) de som er at de kommer ikke nogen feilmelding som kab hjelpe for de er inni eit system som seier de er feil med ein annen fil som ikke har noge med de men er de ikke nogen som kan hjelpe med då Endret 28. mai 2008 av askeie Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ok, du har en særegen evne til å sno deg mellom et utall dialekter uten at det ligger igjen noe markant spor etter noen av de. Dvs.: Kan du holde deg til nynorsk/bokmål er du snill? Og hva mener du med 'system'? Hvilket system? Forklar. Jeg er mer enn villig til å hjelpe deg, bare jeg finner ut HVA som er galt Lenke til kommentar
askeie Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) eg tror de er de beste er og starte fra bun igjen så er de nogen som kan lage de Endret 28. mai 2008 av askeie Lenke til kommentar
Raring Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Som tidligere nevnt er det få, om ingen, som vil ta på seg et sånt oppdrag om å lage et galleri gratis. Da har du valget mellom å finne et ferdig script på nett og ta til takke med det (Basic PHP kunnskap kan være nødvendig likevel) eller du kan faktisk gjøre en innsats og lære deg PHP/HTML. Hvis du går for alternativ to, er det viktig at du starter med noe enklere som du har en mulighet til å greie, ikke start på et galleri hvor du vil trenge mye hjelp med en gang. Qapiche? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå