Kebab GUD Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 i det siste her jeg sett at AssKicR har laget Ca50 tråder (ja faktisk rundt 50 tråder bare tell selv) i Humor .. hva som er verst er at ALLE (ja ALLE) er gammle bilder/vitser som alerede finnes en plass i humor .. ja .. det var det .. PS: jeg liker ikke fisk ... fisk smaker vondt ... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg vil bare si ifra at jeg kan leies [ PM MEG ! ] PS: Jeg liker heller ikke fisk. Liker du fiskepinner ? Det smaker godt Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Har snakket med brukeren, han har lovet å skjerpe seg, case closed. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Leie mordere? Er det mordere som har gått lei av å myrde? Eller kanskje triste/kjedelige/deprimerte mordere? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 QUOTE PS: Jeg liker heller ikke fisk. Liker du fiskepinner ? Det smaker godt joda det er greit det ... fiskegrateng også .. men fisk er ... blæææ... back to topic.... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 QUOTE Har snakket med brukeren, han har lovet å skjerpe seg, case closed. Vil det si snakket som i at du faktisk har snakket med personen eller at du har sendt han en grufull Pm ? For jeg nædig og neppe tro at du LYVER til oss flittige brukere ? PS: Liker du gulost da ? Det er digg det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg