Hashtægg Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 ENDELIG har jeg fått ut sånn frøgreie fra bringbærsyltetøy som satt fast mellom to jeksler! Ååååh, lykke. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Pusset du tennene eller? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Gjort det samme. Veldig irriterende, men er alltid deilig å få den ut så er nesten verd det . Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det lureste er jo å pusse tennene, i stedet for å streve i hundre ord men tungen eller andre redskaper. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det lureste er jo å pusse tennene, i stedet for å streve i hundre ord men tungen eller andre redskaper. Bruker ikke alltid å gå bort med å pusse tennene. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Det lureste er jo å pusse tennene, i stedet for å streve i hundre ord men tungen eller andre redskaper. Herregud, tror du jeg virkelig ikke pussa tenna først. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det lureste er jo å pusse tennene, i stedet for å streve i hundre ord men tungen eller andre redskaper. Herregud, tror du jeg virkelig ikke pussa tenna først. Ser ikke sånn ut . Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du sa nei, så hvorfor skal jeg ikke tvile? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Ser ikke sånn ut . Heehe? Du sa nei, så hvorfor skal jeg ikke tvile? Jeg løy :-----( Kan du ikke bare være glad på mine vegne. Endret 27. mai 2008 av Demille Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du er tilgitt, noe pga dine nokså rare smileys. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg ba jo ikke om tilgivelse da. Men, ok. Venner igjen? :----) Smilyene mine er råw. Det som er "in" nå da. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer! Hva brukte du for noe til redskap? Negl, tannpirker, skrujern? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ser ikke sånn ut . Heehe? Du spurte han om han virkelig ikke trodde du hadde pusset tennene (likevel om du ikke hadde spørsmålstegn) og jeg svarte det ser sånn ut. Det jeg mente var at det ser ut til at han tror du ikke har pusset tennene, mente ikke at det ser ut som om du ikke har pusset tennene. Dette ble veldig rotete men håper du forstår . Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer! Hva brukte du for noe til redskap? Negl, tannpirker, skrujern? Tåneglen, måtte klippe den av først da. Du spurte han om han virkelig ikke trodde du hadde pusset tennene (likevel om du ikke hadde spørsmålstegn) og jeg svarte det ser sånn ut. Det jeg mente var at det ser ut til at han tror du ikke har pusset tennene, mente ikke at det ser ut som om du ikke har pusset tennene. Dette ble veldig rotete men håper du forstår . Aaah, det var jo fordi det ikke var noe spørsmål, therefor the "." Men, ja. Jeg forstår. Smask på deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Gratla. Det er en digg følelse å bli kvitt sånt. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer! Det er fint å få bort slike ting som er irriterende.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kjenner meg igjen i ditt scenario, Demille. Alltid digg å få ut frø, epleskall, ris osv. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 "Jeg fikk den opp! :-----D" Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Grattis! Slike greier kan gå en på nervene, husker den gangen da et popcornskall kilte seg fast mellom tannkjøttet og visdomstanna langt der bak, nesten så man vurderer å gå til tannlegen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå