Elgjeger Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Av og til skjer det noe rart..Noe veldig rart. På begge øynene mine, liksom mitt i synsfeltet begynner plutselig alt å flimre og bli uklart, men det går som regel over etter cirka en halvtime. Det har ikke skjedd på noen måneder nå, men det hender et par ganger i året. Hva kan det være? Farlig? Noen her som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Migrene, det er ikke farlig. Det er en god unnskyldning for å skulke noe tho... EDIT: Hvis du har hodepine i tillegg Endret 27. mai 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Migrene, det er ikke farlig. Det er en god unnskyldning for å skulke noe tho... For å ha migrene må man jo først og fremst ha hodepine? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har også tidligere slitt med dette, flimmer og uklart syn, kvalme og etterfulgt av kjempehodepine. Jeg trur mangel på væske kan fremkalle det. De gangene jeg har hatt det så har jeg ikke hatt i meg nok vann på dagen. Det kan godt hende jeg tar feil på dette med væske men det virker sammenfallende for meg. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 OMG! Hadde dette selv i går, synet liksom beveger seg fra side til side. Merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå