Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 For ca to mnd siden tok en mann kontakt med meg. Etter et par uker møttes vi og etter det har vi møttes sånn ca en gang i uka. Etterhvert utvikla det seg til litt mer seksuelt. Når vi er i lag så har vi det kjempe trivelig i lag og det seksuelle skjer bare når vi skal natte. For et par uker siden spurte jeg om hva han tenke om "oss" og da sa han at han gjerne vil bli bedre kjent med meg. Men det jeg har begynt å tenke på i det siste er om hva er han egentlig ute etter? Er han ute etter forhold eller bare å 'hygge seg'? Jeg selv er ikke ute etter kos, og nå har jeg begynt å få følelser for han. Litt redd for at jeg kanskje går på en bom. Hvordan kan jeg spørre han om hva han egentlig vil uten å eventuelt fornærme? Håper på noen synspunkt! Kanskje noen har opplevd det samme. Han er forresten 20 og jeg 18. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du trenger ikke ta noen omveier her. Hvis han bare er ute etter å ha seg er det best å kutte ut nå, fordi du trenger noe mer, og det er ikke noe galt i å si det akkurat som det er. Folk du har sex med kan du vel være åpen med også. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Det kan jo virke som han vil bli bedre kjent og se hvor det fører. Men hvis du vil være sikker hadde iallefall jeg personlig bare spurt om han var interessert i ett forhold, eller bare noe rent seksuelt. Jeg ville ikke syntes dette var fornærmede, man må jo vite hvor man har folk. Men du får finne ut av hva du gjør selv, samt at du sikkert får flere tips. Sannsynlig også bedre enn dette Endret 27. mai 2008 av Loveboat Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 "Bedre kjent med deg" vil i mine øyne si at han kanskje ikke er helt sikker selv men vil gjerne lære deg å kjenne enda bedre før han gjør en beslutning om at det er seriøst eller ikke. Dog det er bare antagelser fra min side da, eneste måten er nok å prate med han om det. Vent 1-2 uker å se hur det går Lenke til kommentar
HValder Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Som Isbilen sa, best å børe spørre rett ut i dette tilfellet. Pass dog kanskje på å ikkje presse spørsmålet for mykje dersom han nøler med å svare. Trekk deg heller litt tilbake, "spill kostbar", hvis han følger etter for å vere sammen med deg som person ikkje for sexen si skyld kan vel det tolkes som et godt tegn. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har vært gutten i flere slike tilfeller. Jeg bruker bare tiden på å bli bedre kjent og finne ut om det er kjærestemateriale, hvis ikke så stopper det opp etter noen uker fordi jeg ikke orker mer.. Med mindre hun faktisk er kjærestemateriale da Du må nok prate med han hvis du vil finne det ut før du får noen hint på hva som skjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå