Gå til innhold

Bør jeg kjøpe iPhone ?

Anbefalte innlegg

Hei, reiser til London i morgen så dette blir en liten haste sak ;)

Min kommende mobiltelefon er iPhone, men jeg lurte på når og hvor jeg bør kjøpe den.

- Som sagt reiser jeg til London, og jeg lurte på om det var en lur idè og kjøpe den der.

- 3G og videokamera, har den det ? Hvis ikke, når kommer det ?

- Er det et godt kjøp, eller bør jeg vente ?

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakket med en venn som har litt peiling, og han foreslo at jeg burde vente på 3G. Det er jeg ganske enig i, og jeg kjenner noen som skal til USA senere i sommer. Så jeg tror det går bra.

Noen som vet når videokamera kommer inkl. i iPhonen ?

Lenke til kommentar

ingen grunn til det, jeg kjenner ikke en person som er fornøyd med den.

1/2 års surfing på forummet her på amobil har heller ikke gitt refferanser om at dette er et smart kjøp.

Vil du ha noe å leke med 1 mnd og 2 så kanskje, noen bedre grunner har jeg ikke(knapper er gull verdt på en telefon)

Lenke til kommentar
ingen grunn til det, jeg kjenner ikke en person som er fornøyd med den.

1/2 års surfing på forummet her på amobil har heller ikke gitt refferanser om at dette er et smart kjøp.

Vil du ha noe å leke med 1 mnd og 2 så kanskje, noen bedre grunner har jeg ikke(knapper er gull verdt på en telefon)

Mitt inntrykk er nå heller motsatt, men mye henger sammen med dine preferanser. Hos meg så er det hyperavansert telefon som jeg kan leke med, og da blir nok Iphone noe kjedelig i lengden. Men skal en ha en intuitiv smartphone som er enkel å forholde seg til, så holder jeg meg til Iphone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...