Kuroi-Neko Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Altså. Det har seg slik at jeg går på Cerazette østrogen frie p-piller, og etter å ha gått på de ett halv år begynte mensen å utebli. Etter ett par måneder dro jeg til en helsestajon og fikk tatt en gaviditetstest. Negativ. Da sa helsesøster at mensen kan utebli mens men går på p-piller. Har hørt masse "skrekkhistorier" om at når man slutter på p-pillene igjen kan man ha mensen i flere måneder. Er det sant? /: Noen som har opplevd noe slikt? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei, det er kjent at Cerazetta kan forårsake amenorrhea (Ingen mensen). Som jeg har forstått, skal dette problemet går over etter en par mnd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Går det ikke over så kan du jo bytte merke? := Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er samme med meg da. Hadde ingen blødninger i starten heller. Deilig, men skremmende. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Har prøvd 3 andre merker. Men det er noe med at jeg er allergisk mot østrogen..? tror jeg. Men det jeg egentlig lurte på var når man får det tilbake om man kan ha det ekstra lenge da? /: Det har liksom gått 6 måneder siden jeg sist hadde det /: Endret 28. mai 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå