Vikingspeider Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hadde matteeksamen i dag! Tror jammen at å bruke mer tid på matte denne helga enn jeg hadde gjort så langt i år, hjalp Venter en femmer, eller 5+ kanskje? Jeg skal definitivt aldri mer ha matte! WOOOHOOOOO! Yes! Her er det filosofi og språk hele veien!! Jeg er glad. Nå skal jeg sette meg ned og glemme alt jeg kan om regning. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du får 5/5+ og hater matte? Det pleier å være at en får dårlige karakterer hvis en hater et fag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Men så sa han at han pugga mer på en helg enn det han har gjort på mange år. Det gjør underverker. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Matte er døden. Det verste faget jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Foreløpig (9. klasse) er det greit nok, men tipper jeg og kommer til å hate det i fremtida. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Personlig har jeg vært ferdig med matte en stund, men hvis jeg skal gå noe høgskole så kommer vel faenskapen snikende igjen. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Hjelp! Drømte i natt at jeg fikk 3 Men så gæli går det nå ikke Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Selv om jeg gjør det dårlig i matte syntes jeg det er veldig spennende og det er yndlingsfage mitt . Gjør det bedre i mange andre fag. Jeg er så ego.. så klart, gratulerer med 5 . Endret 30. mai 2008 av nevoscript Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Dette er vel mer ett nedgangsutbrudd? ^^ om du hater matte er forståelig, men at du i tilleg får sterk 5'er i det er merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå