Demantios Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hey...folks, stem 12 juli, 2 dager etter bursdagen min, så kan dere spandere bursdagspils på meg Er'u gal? Rudskogen Gatebil Festival da jo Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hvis det er problem med overnatting så har jeg et 16-manns-telt som skal stå i hagen hele sommer... Awesome Har sittet i flere timer og vurdert hvilke hotell jeg skal ta meg råd til. Må man være edru når man returnerer til teltet? Neida, det går fint =P (Bare du ikke kommer så full at du spyr ned hele teltet...) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Da ble det 19. juli? Kanskje litt få stemmer enda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vi har jo så vidt begynt å stemme! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg har jo bursdag 19. juli... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg har jo bursdag 19. juli... Da har du bursdag én dag før meg Lenke til kommentar
Rot Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har så sykt lyst til og bli med, men alt for lang avstand gjør det jo nesten umulig BTW: hva skal lagene være? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 BTW: hva skal lagene være?Hva med modsa mot røkla? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Rot: b-real kommer fra Sortland. Da kan du ofre litt. Endret 4. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Rot Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Rot: b-real kommer fra Sortland. Da kan du ofre litt. Hehe, lurt litt på det men det spørs hvilken dato det blir. Skal til Thailand sammen med familien rundt den 10. juli Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 BTW: hva skal lagene være?Hva med modsa mot røkla? da blir det vel permbann på alle som scorer på motstandernes lag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Evig ban for mange mål? Endret 4. juni 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Iallefall en god spanking. Rot: Faen, du er fra lofoten, pell deg nedover da mann Endret 4. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har så sykt lyst til og bli med, men alt for lang avstand gjør det jo nesten umulig BTW: hva skal lagene være? Sutre, sutre. Vi i Vesterålen skal ned, da kan faenmeg du også Jeg ønsker meg Røykerne vs. Resten-lag Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har så sykt lyst til og bli med, men alt for lang avstand gjør det jo nesten umulig BTW: hva skal lagene være? Sutre, sutre. Vi i Vesterålen skal ned, da kan faenmeg du også Jeg ønsker meg Røykerne vs. Resten-lag jeg joiner røykesida siden jeg har like dårlig (om ikke verre) kondis som dem:P Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 BTW: hva skal lagene være? Dere bør be meg om å ikke kalle sammen Team eTV. Vi husker hvordan de gjorde det for et år tilbake. ;D Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Da har du bursdag én dag før meg Du har bursdag samme dag som kronprins håkon eller ikke.... jEg synes egentlig vi kan ta fotballen i haugesund, slik at man får variasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg