DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvorfor har jeg ALLTID en følelse av at jeg har glemt noe? Åå, verste delen med å reise er "glemtfølelsen" og at man ikke får sove natta før. Jeg glemte passet da jeg skulle til Nederland Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 var ikke du på TGI Fridays på Aker Brygge for halvannet år siden? Det var jeg Kom sammen med Hylo og juliess hvis jeg husker rett. Jeg hopper også på i Tønsberg - se etter en liten kar i rullestol Færlt så mange jeg skal se etter Få nr til lars så sender han deg mld om hvilken vogn vi skal sitte i, i tilfelle jeg blir akutt blind eller påkjørt eller noe Man kan jo aldri vite. Morro at så mange parrer seg opp og reiser sammen Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Da har jeg laget navnelapper for følgende brukere: Noen som vet hvor man får tak i sånne etikettark i A4 format? Trenger noen til navnelappene. Og da er det 2 stykker, og ikke 100. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lager du navnelapper med avatar? For det synes jeg du burde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Lager du navnelapper med avatar? For det synes jeg du burde. Sånn vi hadde på hwtreffet? Endret 19. juni 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 *gispe*. Jeg tror dette betyr at jeg må komme. O_O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Sånn vi hadde på hwtreffet?Godt mulig. Jeg var ikke der så jeg vet ikke hva dere hadde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 *gispe*. Jeg tror dette betyr at jeg må komme. O_O Jepp! Sånn vi hadde på hwtreffet?Godt mulig. Jeg var ikke der så jeg vet ikke hva dere hadde. Vi hadde nå det på det første jeg var på! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jepp. Det blir med nick, og avatar for de som har det. Om jeg bare hadde hatt noe til å skrive ut lappene på Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Send meg ;P så skriver jeg ut. Tar med en saks så dere kan klippe de selv *lat* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bare jeg som skal ta lokaltoget fra Kongsberg? Er litt kjedelig å sitte aleine i rundt 50 min Jeg er på samme. Ganske liten fyr som går fram og tilbake i vognene og ber jentene med på middag i kaféen Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Da har jentene nok intet annet valg enn å godta siden de ikke har noe sted å flykte. Uansett, da har dagen kommet. Jeg kommer til å reise fra Moss rundt 12:45. Hvis noen vil sitte på, er det bare å ta kontakt. Forslaget mitt kom ikke gjennom heller nei.. Har forumet vetorett? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Da har jentene nok intet annet valg enn å godta siden de ikke har noe sted å flykte. Exactly Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg kan desverre ikke komme, blir dratt ned til Tjøme idag Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvordan blir det med mat og drikke egentlig? Har en mor her som engster seg syk for at dere alle skal ta meg ned i et smug og gjøre random ting. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Da har jentene nok intet annet valg enn å godta siden de ikke har noe sted å flykte. Exactly Det er i morgen da :D Ja, jeg skjønner du skal være der flere dager. Endret 20. juni 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ponni? Hunden til Mushi er med? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Hvordan blir det med mat og drikke egentlig? Har en mor her som engster seg syk for at dere alle skal ta meg ned i et smug og gjøre random ting. mat og drikke blir kjøpt i en matbutikk på vei til der vi skal grille. butikker pleier å være ganske restiktige på salg av alkohol til personer under 18 men det kan hende at folk tar med noe hjemme (dette er dog ikke til hinder for at folk kan ta med hjemmefra selv om dette skjer i svært liten skala). Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har moren min ringt enda ilpostino? Så hun hadde lagt lappen jeg skrev med nummeret ditt ved telefonen her hjemme. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ponni? Hunden til Mushi er med? Hørte noen rykter om det Været: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg