Programvare Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hva visste hun om det da? Hun spurte om det var noen som skulle drikke, så jeg sa: "Ja, de skrev da det". Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg kommer, men kan ikke spille. er forkjølet og har to jobbintervju neste uke som jeg vil overleve til, så kommer og tar noen bilder, men tar det rolig etter hvert. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hva visste hun om det da? Hun spurte om det var noen som skulle drikke, så jeg sa: "Ja, de skrev da det". Du kan spesifisere at når vi er på Ekeberg tror jeg få skal drikke noe som helst annen enn vann. Noen vil nok gjøre det men planen er nok at når vi er ferdig å spille fotball drar vi til en helt annen del av byen ( Gressholmen i fjor ) hvor vi først går innom en dagligvarekjede og kjøper mat og drikke. Den første delen er nok passende for hele familien ( så lenge du holder deg for ørene ) mens den siste er nok for de eldre. Du kan jo be mamma om å ringe ilpostino om hun vil ha en direkte forklaring på hva som står på menyen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Litt svakt å bli nektet fotball-tur pga mamma da. Nixx: Vi kosar vorsj på fredag,natt lørdag,søndag mårning Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Litt svakt å bli nektet fotball-tur pga mamma da. Noen har foreldre som faktisk bryr seg, selv om det kan virke litt overbeskyttende. Skjønner mammaen til Vintermåne godt jeg. Det å få moren til å ringe en av de som arragerer dette virker som en god ide. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 det var noen foreldre som ringte i forbinnelse med det forrige treffet jeg dro igang så det er bare å ringe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Crap. Innså nettopp at jeg ikke har noe kamera å ta med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Crap. Innså nettopp at jeg ikke har noe kamera å ta med. Er nok flere andre som skal ta bilder Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Joda...men sånn forsatt. Får nøye meg med tlfcam *sigh* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Selv om andre drikker betyr ikke det at man må drikke selv også. Litt tillit og ansvar fortjener man vel? Og sist gang gikk det da rolig for seg. Veldig fint at bekymrede foreldre kan ringe Ilpostino forøvrig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skal ikke ta en tur du og da Loveless? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Skal ikke ta en tur du og da Loveless? klart hun skal det (hun vet det bare ikke selv enda). Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skal ikke ta en tur du og da Loveless? Joda, jeg skal nok snike litt rundt. Haha x) Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kommer til Oslo én dag for sent for dette. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gleder meg virkelig til dette treffet . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skal ikke ta en tur du og da Loveless? Joda, jeg skal nok snike litt rundt. Haha x) Gøy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gleder meg masse jeg også Er noen år siden jeg var på hw-treff sist. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jaja, vi får se om jeg kommer, men blir nok ikke med på noe aftermath, for jeg er ikke noen festløve og drikker ikke alkohol så kommer vel ikke til å passe inn da Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 TSP: tar du toget må du joine det jeg, lars, wheelman og mrbjoern skal ta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg