L4r5 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg gleder meg sykt. Tenkt å plassere meg trygt på innbytter-benken med en kjølebag full av Long Island Ice Tea. Jeg nekter å plassere en fot på banen før jeg har en solid promille. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Syns det var en god ide med cup/turnering. Hvis alle 43(44) påmeldte kommer, kan vi like gjerne sette opp lagene nå og organisere kampoppsettene. 43 (44) går greit å dele i 8 lag, der resten blir innbyttere. Mitt forslag er å gjøre på samme måte som EM: gruppespill, kvart, semi og finale. Burde dekke hele dagen det. Litt off topic, men on topic likevel: i dag hadde vi får første seier i bedriftsfotball. God følelse å ta ferie med seier. Men dessverre så glemte han som stod keeper med hanskene mine etterpå å levere dem tilbake, så skal prøve å få dem igjen i morgen. 3 dager igjen, detta skal bli bra Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi får håpe foten min har en god dag på lørdag I dag tidlig kranglet både foten og kneet :S Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi får håpe foten min har en god dag på lørdag I dag tidlig kranglet både foten og kneet :S Kjekt å ha unnskyldningene klare allerede Det var en spøk ja Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hehe Får vel stikke innom legen og skaffe en resept på noe medisin, så folk tror meg xD Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 http://etv.theexperience.no/play.php?id=2805 Hehe, så ut som at nivået på spillet var ganske labert. Men så moro ut, og skulle gjerne vært med hvis jeg hadde muligheten. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg gleder meg sykt. Tenkt å plassere meg trygt på innbytter-benken med en kjølebag full av Long Island Ice Tea.Jeg nekter å plassere en fot på banen før jeg har en solid promille. Du får dele ut til alle, først da blir det skikkelig morsom fotball. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Faen så fett dette blir Jeg er klar!!! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg skal ta med meg en del øl som jeg kan supe mens jeg ser på de andre Fotballen blir bare morsommere og morsommere :!: Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ikke la dette bli en alkoholfest da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ikke la dette bli en alkoholfest da Støtter deg der. Latterlig at folk må drikke for å ha det gøy i tørre noe.. Lenke til kommentar
qui-gon Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Må være enig. Må da gå an å spille fotball uten å måtte drikke seg til mots? Ikke misforstå,hakke no imot party eller alkohol(bortsett fra de som aldri klarer å lære når nok er nok). Så fotball først,og grillings evt,party etterpå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hva gjør vi etter kampen? Stikker og bader et sted? kan'ke reise på fylla gjennomsvett heller Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Får se hvilket vær supercomputeren kommer til å spå. http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo...e_for_time.html Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ser ut som om jeg må melde pass, jeg kan enda være "asylet" til Datasjur og Danielzu, men en venninne av meg som har vært i Australia i over et år kommer hjem i morgen, og hun lurer på om ikke vi kan finne på noe på Lørdag, noe jeg kommer til å takke ja til da dette er ei jeg ikke har møtt på såpass lenge. Men som sagt, er enda plass til Danielzu og Datasjur. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hva gjør vi etter kampen? Stikker og bader et sted? kan'ke reise på fylla gjennomsvett heller Ser på Nederland - Russland på storskjermen i Oslo HOOOOOLLAND! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fotball på storskjerm dere mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg