Gå til innhold

Fotball-treff i Oslo 21 juni klokken 13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan plukkes lagene ut?

alle moddisene er på et eget lag. siden moddisene har utvidere rettigheter blir det følgende regler:

1) hvis du scorer blir du permbannet og må gå hjem. siden du er permbannet må du være hjemme resten av dagen.

2) dribler du noen av moddisene blir du utvist og må se resten av kampen fra sidelinjen.

3) sender du ballen til en på laget ditt blir du utvist.

:ph34r:

Lenke til kommentar

For de av dere som lurer på hvorfor jeg er satt opp som aftermath-deltager, så har det følgende enkle forklaring:

Som noen kanskje ser av avataren min så er jeg aktiv skytter. Laget mitt skal møte Oslo Østre i Østlandscupen lørdag klokka 15. Det betyr at vi er ferdige rundt 16.30 - 17.00 og følgelig blir det dårlig med tid for fotballspilling for meg.

Får heller prøve å være ekstra sosial etterpå :)

Lenke til kommentar
Hvordan plukkes lagene ut?

alle moddisene er på et eget lag. siden moddisene har utvidere rettigheter blir det følgende regler:

1) hvis du scorer blir du permbannet og må gå hjem. siden du er permbannet må du være hjemme resten av dagen.

2) dribler du noen av moddisene blir du utvist og må se resten av kampen fra sidelinjen.

3) sender du ballen til en på laget ditt blir du utvist.

:ph34r:

Så, eh... kampen er over etter 30 sek?

Lenke til kommentar

Det kreves vel ingen kvalifikasjoner til å være dommer?

Hvertfall ikke i fjor :D : http://etv.theexperience.no/play.php?id=2805

Og det der er ikke særlig solid redigering, ser hvordan mye kunne vært gjort annerledes der og mye av redigeringen min er latterlig, vet det ble laget en redigert versjon av en annen, men vet ikke hvor den ble av. Det at dere ser lite mål har å gjøre med at kameraet som regel klarte å være helt andre steder enn det skulle vært når noen skjøt ballen i nettet :p

Endret av TSP
Lenke til kommentar

En ting, eTV vant i fjor, vi må forsvare æren, men tror ikke mange av de i eTV kan, noen som kan steppe inn og forsvare oss eventuelt? Dere må selvfølgelig vinne :ph34r:

Fra spøk til alvor, en ting jeg syntes var dumt i fjor var at vi plutselig bare var vinnere (ok, ikke direkte dumt siden det var vi som vant da men :p ) Det som skjedde var vel at det var 4 lag. Kampoppsettet var vel slik:

Kamp 1: lag 1 vs lag 2

Kamp 2: lag 3 vs lag 4

Kamp 3: taper av kamp 1 mot taper av kamp 2

Kamp 4/Finale: vinner av kamp 1 mot vinner av kamp 2

Jeg var ikke en gang klar over at det var finale før etter kampen var ferdigspilt og trodde vi skulle spille mer :/

Jeg stemmer for flere kamper og minst en kamp mot hvert lag :) = cup/poeng -modell.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...