DJ_Dark Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vær på mitt lag, så er vi pwn sammen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Som bringer opp et intresangt spørsmål: Hvordan plukkes lagene ut? darwinisme? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg kjenner stort sett ingen - jeg velger lag Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Hvordan plukkes lagene ut? alle moddisene er på et eget lag. siden moddisene har utvidere rettigheter blir det følgende regler: 1) hvis du scorer blir du permbannet og må gå hjem. siden du er permbannet må du være hjemme resten av dagen. 2) dribler du noen av moddisene blir du utvist og må se resten av kampen fra sidelinjen. 3) sender du ballen til en på laget ditt blir du utvist. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan ikke huske å ha scoret i fotball før, så jeg er likeglad =D de to andre er bare positivt, kan ikke si jeg er så veldig fysisk villig til å spille fotball Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 For de av dere som lurer på hvorfor jeg er satt opp som aftermath-deltager, så har det følgende enkle forklaring: Som noen kanskje ser av avataren min så er jeg aktiv skytter. Laget mitt skal møte Oslo Østre i Østlandscupen lørdag klokka 15. Det betyr at vi er ferdige rundt 16.30 - 17.00 og følgelig blir det dårlig med tid for fotballspilling for meg. Får heller prøve å være ekstra sosial etterpå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har nok nettet flere hundretalls mål i min tiligere kariere. Vil det si at jeg må stille som dommer? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvordan plukkes lagene ut? alle moddisene er på et eget lag. siden moddisene har utvidere rettigheter blir det følgende regler: 1) hvis du scorer blir du permbannet og må gå hjem. siden du er permbannet må du være hjemme resten av dagen. 2) dribler du noen av moddisene blir du utvist og må se resten av kampen fra sidelinjen. 3) sender du ballen til en på laget ditt blir du utvist. Så, eh... kampen er over etter 30 sek? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Det kreves vel ingen kvalifikasjoner til å være dommer? Hvertfall ikke i fjor : http://etv.theexperience.no/play.php?id=2805 Og det der er ikke særlig solid redigering, ser hvordan mye kunne vært gjort annerledes der og mye av redigeringen min er latterlig, vet det ble laget en redigert versjon av en annen, men vet ikke hvor den ble av. Det at dere ser lite mål har å gjøre med at kameraet som regel klarte å være helt andre steder enn det skulle vært når noen skjøt ballen i nettet Endret 18. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har nok nettet flere hundretalls mål i min tiligere kariere. Vil det si at jeg må stille som dommer? Ser sånn ut for oss to Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Damn.... La oss gjøre så my ut av det som fysisk mulig. HIGUITA STYLE! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi må bare innføre en regel om at stripete genser / t-skjorte ikke er lov Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Så, eh... kampen er over etter 30 sek? Reglene gjelder selvsagt bare for ikke-moderator-laget. Moderatorteamet er en velsmurt maskin med god kommunikasjon og synkronisert samspill. Vi ender sannsynligvis på nest-siste plass og vil nok sikte mer inn på fair-play pokalen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) En ting, eTV vant i fjor, vi må forsvare æren, men tror ikke mange av de i eTV kan, noen som kan steppe inn og forsvare oss eventuelt? Dere må selvfølgelig vinne Fra spøk til alvor, en ting jeg syntes var dumt i fjor var at vi plutselig bare var vinnere (ok, ikke direkte dumt siden det var vi som vant da men ) Det som skjedde var vel at det var 4 lag. Kampoppsettet var vel slik: Kamp 1: lag 1 vs lag 2 Kamp 2: lag 3 vs lag 4 Kamp 3: taper av kamp 1 mot taper av kamp 2 Kamp 4/Finale: vinner av kamp 1 mot vinner av kamp 2 Jeg var ikke en gang klar over at det var finale før etter kampen var ferdigspilt og trodde vi skulle spille mer :/ Jeg stemmer for flere kamper og minst en kamp mot hvert lag = cup/poeng -modell. Endret 18. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du sier noe der. Mange kamper!! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Om det er greit tar jeg med kamera for å dokumentere....ekke så rask, men kan bruke et kamera Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har kamera, men tror neppe jeg tar det med. Har aldri tatt bilder av mennesker før :!: Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tja, mitt skal yte dere rettferd, så vi får se....lenge hatt lyst å ta fotballbilder Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Bra folk melder seg som kameramenn!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg