Demantios Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Huff nei, guiness yuck! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) I steden for Gressholmen eller noen annen øy, forslår jeg at vi setter oss i en park i steden. Da slipper vi tross alt tenke på at vi må rekke båten tilbake - som går altfor tidlig. Park kan være like koselig dét. Endret 14. juni 2008 av bazukh Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg er gjerne med Jeg blir med. Kan jo ikke unngå sjansen til Gisle og kosteskaft da. Tar jeg eller du med det, kjekken? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Lenge siden jeg har spilt fotball nå, men jeg fungerer sikkert fint som tilskuer (eller cheerleader ) Kommer alt an på når på dagen det blir. Jeg skal til Oslo uansett den 21., men jeg kommer å være opptatt til litt utpå ettermiddagen. Ser det er noe grilling planlagt, så man blir vel holdende på en stund utover kvelden. Noen som har en sofa eller lignende jeg kan okkupere forresten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som har en sofa eller lignende jeg kan okkupere forresten? Spør jeg også om. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Når jeg tenker etter så trenger jeg forsåvidt ingen sofa, bare nok gulvplass til at jeg får lagt ut en luftmadrass. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som har en sofa eller lignende jeg kan okkupere forresten? Spør jeg også om. Jeg må ha billett hjem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg må ha billett hjem Slapp av, vennen. Jeg sa jeg skulle låne deg penger til tur-retur. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Woohoo! Jeg og ponni gleder oss masse Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 I steden for Gressholmen eller noen annen øy, forslår jeg at vi setter oss i en park i steden. Da slipper vi tross alt tenke på at vi må rekke båten tilbake - som går altfor tidlig. for min del høres det gretit ut. vi tar en lokal bestemmelse på hvilken park på lørdag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg er gjerne med Jeg blir med. Kan jo ikke unngå sjansen til Gisle og kosteskaft da. Tar jeg eller du med det, kjekken? Damn....er lenge siden jeg har utøvd den muskelen jo...får nerver Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg er ikke så sykt aktiv her på forumet, men har av en eller annen grunn lyst til å pwne alle dere nerder på fotballbanen. Er bare engstelig for at jeg ikke blir offer for alle dere pedo bears. Sign me up as "maybe atending" Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Når jeg tenker etter så trenger jeg forsåvidt ingen sofa, bare nok gulvplass til at jeg får lagt ut en luftmadrass. Som sagt, jeg har et 16-manns telt stående i hagen ubrukt. Jeg bor 15min med buss fra Gardemoen (Oslo Flyplass) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg er ikke så sykt aktiv her på forumet, men har av en eller annen grunn lyst til å pwne alle dere nerder på fotballbanen. Hrmpf. Tror vi eier deg ganske heftig i fotball! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen som eier meh i fotball Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen som eier meh i fotball Jeg skal nok bokstavelig talt få satt kjepper i hjula dine Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da har ilpostino oppdatert 1.posten - og fortsatt glemt meg.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da har ilpostino oppdatert 1.posten - og fortsatt glemt meg.. Og glemt å stryke meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da har ilpostino oppdatert 1.posten - og fortsatt glemt meg..Done. Og glemt å stryke meg. Done Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg