Demantios Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hey, min post fra tidligere idag er sletta jo. Jeje, samma faen om moderator ikke likte det.. Noen som har forslag til sovested? fattighuset FTW Lall, da stikker jeg heller til bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Helt greit sted det ja. ("Skolepubben" til NITH)Dog er den ikke så veldig stor, så det er ganske begrenset med plass. Ja størrelsen er ikke helt på topp, men så lenge folka som driver det er hyggelige og øl koster 28 kr, får det være så Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Teltet kan brukes så mye dere vil, men dere må komme dere dit. Enten med tog eller buss. ca 45min fra oslo mellom Jessheim og Årnes Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dæven, både Ueland og b-real. Må jo nesten ta meg en tur da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, bazukh! Du må absolutt ta deg en tur ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Og Danielzu Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bare å stryke meg fra lista. Er fullstendig uaktuelt den dagen. =/ Jaja. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dæven, både Ueland og b-real.Må jo nesten ta meg en tur da Jeg kommer også Bestilte billetter for to timer siden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo...tidsvarsel.html Meteorologens varsel for Oslo: Lørdag til torsdag: Lørdag og søndag skiftende bris. Enkelte regnbyger, også noe sol. Kjølig. Mandag til og med torsdag gir lavtrykksaktivitet varierende vindforhold. Regnbyger. Forbigående litt lettere vær midt i uka. Litt stigende temperatur. REGN!!| Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 God unnskyldning for å barrikadere seg inne på et sted og drikke øl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kan vi ikke spille inne da? Må vel finnes et par innebaner i Oslo(har jo det i Orkdal for svarte) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 God unnskyldning til å vente til midten av Juli vil jeg si ^^, Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 *snip* altså. det står at det er meldt 1mm nedbør den dagen så det bør vi kunne tåle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Vi er da nordmenn for svarte! Vi tåler da litt vann, vi skal faen meg klare å spille i snø- eller haglstorm! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ekte vikinger med øl i blodet og regn i fjeset Lenke til kommentar
qui-gon Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kan vi ikke spille inne da? Må vel finnes et par innebaner i Oslo(har jo det i Orkdal for svarte) Idretten i store byer,hvertfall Oslo har STOR mangel på haller til ALL innendørsidrett. Så det fins dessverre ikke en eneste hall som er åpen for publikum eller uorganisert idrett. Oslo trenger 4-500 fler idrettshaller for å kunne halvere køen av etterspørsel etter timer til aktivitet fra idrettslagene! Trist men sant. Det tragiske er at om noe skulle være ledig,så får man ikke lov til å bruke det på sparket engang. Oslo kommune og skolene er sære sånn. Det samme er idrettslagene som evt. "administrerer" utleie i haller. Noe annet i Sverige. Der står alt åpent og stenger ikke i ferier. Er det noe ledig er det bare å bruke som man ønsker. Er det vaktmestere e.l. som har ansvaret i en hall,så gir de deg lov og er hyggelige så lenge du rydder etter deg osv. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som vil slå lag med en koslig fyr på toget fra Tønsberg, fram og tilbake? Og, når har dere tenkt til å gi opp fotballen for å barrikadere på en bar? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ekte vikinger med øl i blodet og regn i fjeset Mjød pus. Mjød. Evt. litt himkok ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ekte vikinger med øl i blodet og regn i fjeset Mjød pus. Mjød. Evt. litt himkok ^^ Vanskelig å få tak i, så vi erstatter med øl. Dobbelt så mye, for å være sikker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Polet er din venn? Suttungs Mjød er godsaker jeg gjerne drikker meg full på. Gjerne kombinert med litt Lapponia blåbærlikør. "Nam, nam" sier Joker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg