b-real Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Telt i seg selv er greit. Men da må det være ordentlig telt-tur og ikke noe hallveis greier. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor lenge er ølsalget åpent i Oslo? Og når stenger barene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor lenge er ølsalget åpent i Oslo? Og når stenger barene? Du er ikke gammel nok til det søten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvordan har folk som skal reise langveis ifra tenkt å overnatte? Tenkt? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor lenge er ølsalget åpent i Oslo? Og når stenger barene? Du er ikke gammel nok til det søten Finnes det ingen 18-års-barer i Oslo? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvordan har folk som skal reise langveis ifra tenkt å overnatte?Tenkt? Ok da...hvor har dere ordnet dere overnattingsplasser? Har dere tatt på hotel? Hvilket isåfall...osv osv... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor lenge er ølsalget åpent i Oslo? Og når stenger barene? Du er ikke gammel nok til det søten Finnes det ingen 18-års-barer i Oslo? Sånn cirka nei. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Men, men Hvor skal da en 18-åring dra for å ta seg en pils på kveldstid? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var da litt av en dag da.. Kan ikke. Men dere får kose dere=) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var da litt av en dag da.. Kan ikke. Men dere får kose dere=) Joda du kan. *bruke The Force på* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Men, men Hvor skal da en 18-åring dra for å ta seg en pils på kveldstid? Du kan bli med på Andreas biril, Dani hadde visst ordna noe, hvis ikke har jeg ei tante på Smestad Lenke til kommentar
qui-gon Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Men, men Hvor skal da en 18-åring dra for å ta seg en pils på kveldstid? Fins da nok av uterestauranter og type restaurant/pub-ting som ikke har noen aldersgrense. Derimot kan det jo hende at servitøren spør om leg dersom du bestiller noe alkoholholdig. På varme sommerdager er jo Aker Brygge digg f.eks. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 På varme sommerdager er jo Aker Brygge digg f.eks. ...til du må betale. Men finnes jo selvfølgelig 18-års-steder rundtom. Meen de fleste suger. Lenke til kommentar
qui-gon Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 På varme sommerdager er jo Aker Brygge digg f.eks. ...til du må betale. Men finnes jo selvfølgelig 18-års-steder rundtom. Meen de fleste suger. Location,location,location! Jeg betaler heller 10-15 kroner mer for en øl,enn å sitte i en grå,gammel,varm kjip kjeller et eller annet sted for å spare 15 kroner. Om sommer'n vil vi være ute i Guds frie natur å kjenne sola på kroppen å vinden i håret. Om man virkelig er helt på sparebluss,kjøp øl'n på Rimi,sett deg i en park. Det funker også bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tror jeg holder meg til Andrea's Pub, drevet av en fyr jeg har preika med på IRC i noen år og kona hans Øl til 28 spenn, flott plassert over bussterminalen i Schweigaards gate og min forrige tur var bare god. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Helt greit sted det ja. ("Skolepubben" til NITH) Dog er den ikke så veldig stor, så det er ganske begrenset med plass. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Da er det bare avskrive meg, ettersom at det ble 21 Juni Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hey, min post fra tidligere idag er sletta jo. Jeje, samma faen om moderator ikke likte det.. Noen som har forslag til sovested? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hey, min post fra tidligere idag er sletta jo. Jeje, samma faen om moderator ikke likte det.. Noen som har forslag til sovested? fattighuset FTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg