Myst Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg er med, men kun hvis datoer andre enn 5. - 26. juli vinner, da jeg er på ferie. EDIT: Stemte egentlig på 28. juni, men 21. passer også, siden den har flest stemmer foreløpig. EDIT 2: Skriv meg også opp, med kommentar om hvis datoen passer. Endret 10. juni 2008 av Myst Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg kan se om jeg kan få ordnet navnelapper. Men har ingen garanti for at jeg får gjort alt Jeg står forresten ikke på lista. Jeg skal iallefall, så skriv meg opp Lenke til kommentar
Kirua Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 bare skriv meg også opp på lista me mindre jeg er på ferie når vi skal treffes, skal på ferie den 25 juli. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg er enda ikke på lista... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg er enda ikke på lista... Fixed. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 bare skriv meg også opp på lista me mindre jeg er på ferie når vi skal treffes, skal på ferie den 25 juli. Så du skal ikke på Glimt vs. TIL i hallen den 21. juni? Jeg gjentar en av mine forrige poster, vi må få fortgang i å avslutte pollen, slik at oss som må bestille billetter (det være flybilletter eller NSB Minipris-billetter) kan få gjøre det, uten å måtte forandre dem etter hvert. Jeg tviler på at særlig flere kommer til å stemme nå. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 da er poll avsluttet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ser slik ut Passer bra for meg, ihvertfall. Noen i Oslo-området som har noen baller/utstyr? Kanskje vi skal kjøre en kronerulling og kjøpe utstyret når vi møtes? Forresten skulle jeg likt å se Kirua på lista Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Siden datoen er bestemt og det passer for meg, så slenger jeg meg på. Jeg kommer da til å kjøre selv fra Moss, hvis noen vil hoppe på underveis, så har jeg plass til det. Jeg tar med min fotball, foreslår andre også gjøre det, så vi har flere baller. Overtrekk kan man vel kjøpe, koster ikke all verden? Forresten, når og hvor er oppmøte på Ekeberg for de som reiser selv? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Forresten, når og hvor er oppmøte på Ekeberg for de som reiser selv? Oppmøtested er ved Tigeren på Jernbanetrget (eller der hvor den stod før gravearbeidet begynte). vi tar følge derfra men de som vil møte direkte kan gjøre det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Forresten, når og hvor er oppmøte på Ekeberg for de som reiser selv? godt spørsmål egentlig. slengt opp en poll for når folket synes det er passende vi møtes. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Toget mitt ankommer 12.26 så 13 eller senere passer meg best. Huff, hellbillies-konsert dagen føre også. Er ikke 100% sikkert jeg orker Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Oppmøtested er ved Tigeren på Jernbanetrget (eller der hvor den stod før gravearbeidet begynte). vi tar følge derfra men de som vil møte direkte kan gjøre det. Nå leste du feil, jeg mente ikke Tigeren, jeg mente på Ekeberg, for oss som reiser selv. Men greit med pollen, da vet jeg noenlunde når jeg bør dra. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Toget mitt ankommer 12.26 så 13 eller senere passer meg best. Huff, hellbillies-konsert dagen føre også. Er ikke 100% sikkert jeg orker jeg skal på fylla med jobben dagen før så spørs om ikke jeg lider samme skjebne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg stemte 14.00, men tenkte etterpå at 13.00 er bedre. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da har jeg laget navnelapper til de fleste, og vil lage til så mange som mulig etter hvert som flere dukker opp på lista. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Æsj, da får jeg ikke vært med. Jeg er på bryllup i Nord-Sverige hele den helgen. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da har jeg laget navnelapper til de fleste, og vil lage til så mange som mulig etter hvert som flere dukker opp på lista. Håper du virkelig har lagd til meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg