Gå til innhold

Fotball-treff i Oslo 21 juni klokken 13

Anbefalte innlegg

Jeg er med, men kun hvis datoer andre enn 5. - 26. juli vinner, da jeg er på ferie.

EDIT: Stemte egentlig på 28. juni, men 21. passer også, siden den har flest stemmer foreløpig.

EDIT 2: Skriv meg også opp, med kommentar om hvis datoen passer.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare skriv meg også opp på lista me mindre jeg er på ferie når vi skal treffes, skal på ferie den 25 juli.

Så du skal ikke på Glimt vs. TIL i hallen den 21. juni?

Jeg gjentar en av mine forrige poster, vi må få fortgang i å avslutte pollen, slik at oss som må bestille billetter (det være flybilletter eller NSB Minipris-billetter) kan få gjøre det, uten å måtte forandre dem etter hvert. Jeg tviler på at særlig flere kommer til å stemme nå.

Lenke til kommentar

Siden datoen er bestemt og det passer for meg, så slenger jeg meg på. Jeg kommer da til å kjøre selv fra Moss, hvis noen vil hoppe på underveis, så har jeg plass til det. Jeg tar med min fotball, foreslår andre også gjøre det, så vi har flere baller. Overtrekk kan man vel kjøpe, koster ikke all verden?

Forresten, når og hvor er oppmøte på Ekeberg for de som reiser selv?

Lenke til kommentar
Oppmøtested er ved Tigeren på Jernbanetrget (eller der hvor den stod før gravearbeidet begynte). vi tar følge derfra men de som vil møte direkte kan gjøre det.

Nå leste du feil, jeg mente ikke Tigeren, jeg mente på Ekeberg, for oss som reiser selv. Men greit med pollen, da vet jeg noenlunde når jeg bør dra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...