dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Håper på 21. Juni jeg for da er jeg hjemme. Kan jo melde meg som Waterboy i år og hvis jeg kan komme. Lord Myrrah i fjor, 3x 1,5l cola og plastglass. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg vil være skummel og mystisk publikummer som sitter alene med en røyk i kjeften iført lang matrixfrakk Edit: Og en tøff skinnhatt om jeg finner en før vi møtes! Endret 8. juni 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Håper på 21. Juni jeg for da er jeg hjemme. Kan jo melde meg som Waterboy i år og hvis jeg kan komme. Lord Myrrah i fjor, 3x 1,5l cola og plastglass. Hehe, redda dagen for meg ivertfall. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg må tross alt forsvare tittelen min som den med absolutt dårligst kondis i fjor. Etter to minutter måtte jeg sette meg ned og etter fire fikk jeg lurt til meg keeperhanskene. Tror jeg kan gi deg hard konkurranse om den tittelen. Lider sterkt av høy viljestyrke i forhold til kondisjon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg lurer på hvor mange jeg kan skade med grove taklinger bakfra og stempling i lyskehøyde i år Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg lurer på hvor mange jeg kan skade med grove taklinger bakfra og stempling i lyskehøyde i år Bare degselv Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg lurer på hvor mange jeg kan skade med grove taklinger bakfra og stempling i lyskehøyde i år synes jeg ser for meg en uanstendig svette og anpustne nerd kaste seg over deg for å ta hevn tilbake Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Pepsi, sannsynligvis, men før jeg ble så hekta på cola og diverse, pleide jeg å springe og takle. Uansett hvilken posisjon jeg spilte, takla jeg for ballen, selv om vedkommende hadde skutt fra seg ballen. Jeg har gode minner fra den tiden, fullførte nesten aldri en fotballkamp, alltid sendt i garderoben. Kan forklare gymkarakteren min Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 21 juni eller 19 juli. Det som passer best for meg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 førsteposten er oppdatert med navn som har meldt sin interesse. Jeg tror jeg også har meldt min interesse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hiv på meg også. Får nok til å kommet meg innover. Med mindre det blir samme helg som postgirobygget spiller i Langesund Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Hiv på meg også. Får nok til å kommet meg innover. Med mindre det blir samme helg som postgirobygget spiller i Langesund du skal ikke se bort ifra at jeg gjør Langesund samme kvelden. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 førsteposten er oppdatert med navn som har meldt sin interesse. Jeg tror jeg også har meldt min interesse. Jeg har meldt min intersse jeg også, men kan ikke se mitt navn der Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Må si det hadde vært morsomt og møte L4r5 . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Må si det hadde vært morsomt og møte L4r5 . Dust! Nå lurte jeg på hvem faen det var som ville møte meg enda jeg ikke ante hvem det var. Så hadde du bare bytta visningsnavn. Useriøst! Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kom til å tenke på noe anngående møtestedet (Tigern). Er ikke den borte? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Må si det hadde vært morsomt og møte L4r5 . Dust! Nå lurte jeg på hvem faen det var som ville møte meg enda jeg ikke ante hvem det var. Så hadde du bare bytta visningsnavn. Useriøst! Haha . Nei tigern er ikke borte foresten. Endret 9. juni 2008 av Henzorz Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Merkelig. Var der for noen dager siden og da var det bare ett stort hull av en byggeplass der. Har den blitt flytta eller var jeg bare på feil sted? Ganske sikker på at den var der jeg var. Endret 9. juni 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Merkelig. Var der for noen dager siden og da var det bare ett stort hull av en byggeplass der. Har den blitt flytta eller var jeg bare på feil sted? Ganske sikker på at den var der jeg var. Okey, det kan hende jeg tar feil . Lenke til kommentar
Kirua Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 lurer på om jeg også skal hive meg med^^ hadde vært morsomt^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg