Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Du MÅ jo komme! Yes, mr.Ice. Tell me more about the copy Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 healer du også da? Ikke bare det, jeg kan også utføre et patetisk korttriks, samt kjede vettet av folk ved å snakke uavbrutt om kopimaskiner i timesvis. Ohh yeah! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 healer du også da? Ikke bare det, jeg kan også utføre et patetisk korttriks, samt kjede vettet av folk ved å snakke uavbrutt om kopimaskiner i timesvis. Xerox xerox xerox Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Xerox har praktisk talt falt ut av markedet i Norge for lenge siden, Konica Minolta leder nå, iallefall på farge edit: Var det totalt offtopic? Endret 6. juni 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tror ikke det at jeg gjentar Xerox er så veldig mye mer relevant for fotball Interessant at Konica Minolta har tatt ut Xerox, ja ja, hvordan er det med Xerox på verdensabasis? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det vet jeg fint lite om, antageligvis gjør de det bra på voksbaserte skrivere, da jeg mener å huske noe om at de har en viss enerett på det feltet, og voksbaserte skrivere er overlegent lasere i kvalitet på fargeutskrifter, og langt mer kostnadseffektivt enn blekkskrivere. Men nok om mine ekstremt sære interesser nå. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 på alle de andre treffene jeg har vært på har de fleste vært i alderen 15-20.Skal få med Lars så en kanskje får dratt opp snittet littegranne Pft, jeg er ikke en dag over 20. Og ja, jeg møter opp i år igjen. Jeg må tross alt forsvare tittelen min som den med absolutt dårligst kondis i fjor. Etter to minutter måtte jeg sette meg ned og etter fire fikk jeg lurt til meg keeperhanskene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 på alle de andre treffene jeg har vært på har de fleste vært i alderen 15-20.Skal få med Lars så en kanskje får dratt opp snittet littegranne Pft, jeg er ikke en dag over 20. Og ja, jeg møter opp i år igjen. Jeg må tross alt forsvare tittelen min som den med absolutt dårligst kondis i fjor. Etter to minutter måtte jeg sette meg ned og etter fire fikk jeg lurt til meg keeperhanskene. Ooh, du som meg. Spilte fotball i pinsa i fjor. Gikk ikke så bra. Tror jeg holdt ca 5 minutt Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 En venn av meg som heter Atle har meldt sin interesse. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Hvordan er det med reserveplan? Altså hvis det blir styrtregn? Våte nerder er ikke akkurat så våte nerder blir som gremlingsene. dess mer regn dess flere blir det av oss. førsteposten er oppdatert med navn som har meldt sin interesse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Folk tåler da litt styrtregn. Det er bare kos det, så kan vi samle noe tørre greier, tenne på det og lage bål til å varme oss <3 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Burde ikke vi bestemme oss for en dato snart? 21. juni leder og det ikke SÅ forbanna lenge til! Noen av oss skal faktisk bestille flybilletter også, vet dere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Blir det 21. Juni så kan ikke jeg, for den dagen reiser jeg til Tyskland Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, jeg må vite om det blir 21. juni, som ville vært best siden jeg da slipper å stresse med å få fri fra "jobb" og slikt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 07. juni kan vel fjernes fra pollen nå antar jeg. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Håper på 21. Juni jeg for da er jeg hjemme. Kan jo melde meg som Waterboy i år og hvis jeg kan komme. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Men seriøst, 21. juni er tross alt i neste uke (nå erre mandaaaag!), og jeg trenger bekreftelse. Gidder ikke å ombooke drit og lort, og vil ha ting klart. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 kan vi ikke ta 19 Juli, ser ut som en fin dato for de fleste Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 19. juli har jeg jobb Har mest lyst på 12. juli eller 21. juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg