Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg reiser IKKE til Haugesund. Faen og at 12 juli, 19 juli og 21 juni skulle stå likt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Så lenge det er juli passer det finfint for meg. Før og etter er jeg henholdsvis i Nord-Norge og Bergen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, juli er vel best for meg også, selv om jeg er i Stavanger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvordan blir det med vår road trip vis du er i stavanger Datasjur? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jævlig godt spørsmål. Du får ta toget fra Trondhjem, så får jeg ta toget fra Stavanger. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå er jeg helt bombesikker på at jeg kan, så bare skriv meg opp på lista Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Slik poll ser ut nå så blir det en dyr affære for meg komme nedover :\ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Samme her :/ Om det blir 21. juni gidder jeg rett og slett ikke å dra. Endret 5. juni 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jævlig godt spørsmål.Du får ta toget fra Trondhjem, så får jeg ta toget fra Stavanger. wagner da? Og blikke det dyrt? Og kjedlig? Lenke til kommentar
qui-gon Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Et par ting om voten bare: 3.juni: ny poll er lagt til disse pollsene vil være åpne i to uker. så stenges de og det stemmes over dato. Gjelder det nåværende poll? Betyr det da at den skal vare til17.juni.? Altså hvorfor er 7. og 14.juni da inkludert i pollen? Forresten,veldig kort varsel som noen er inne på om det da skal ende opp med 21.juni. I tillegg er det inkludert datoer i pollen som Ekeberg aller mest sansynlig ikke er tilgjengelig engang. (Norway Cup) Men tilbake til disse pollsene vil være åpne i to uker. så stenges de og det stemmes over dato. Jeg tolker dette som: Først en poll,og så en ny avstemming over 2,noen, aktuelle datoer. Eller hører det sitatet til forrige poll? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Den pollen som snakkes om der var den forrige, hvilken ukedag som var aktuell. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jævlig godt spørsmål.Du får ta toget fra Trondhjem, så får jeg ta toget fra Stavanger. wagner da? Og blikke det dyrt? Og kjedlig? Du og Wagner kan dra sammen nedover, kan dere ikke, så møtes vi der Nei, vi får se hvor effektiv jeg er. edit: 21. juni passer kanskje, gudene vet. Kommer an på når skumpartyet jeg skal på er. Endret 6. juni 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 21. juni passer meg og nonforum folka mine greit. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 *snip* det er nok jeg som ikke hadde oppdatert førsteposten etter at jeg lagde ny poll. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 jeg har ingen baller eller annet utstyr som kan brukes. noen som kan låne dette på treffet? Tenke koffert Tror jeg har en ball jeg kan ta med. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvordan er det med reserveplan? Altså hvis det blir styrtregn? Våte nerder er ikke akkurat så..jah Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ser an når det blir, mulig jeg kan stille som "medic" igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg syns du kan komme Iceman, så skal jeg spandere sprit på deg Endret 6. juni 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 healer du også da? Ikke bare det, jeg kan også utføre et patetisk korttriks, samt kjede vettet av folk ved å snakke uavbrutt om kopimaskiner i timesvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg