Gå til innhold

Fotball-treff i Oslo 21 juni klokken 13


Anbefalte innlegg

med bakgrunn i denne tråden legger jeg ut et forslag om et nytt fotball-treff i Oslo.

 

Etter to runder med polls er det bestemt at vi skal spille lørdag 21 juni på Ekeberg klokken 13. hvordan du finner frem står her. De som skal møte direkte gjør dette klokken 13.30 på Ekeberg.

 

DukeCoke har et 16-manns telt stående i hagen ubrukt som er stilt til disposisjon til langveisfarende. han/hun bor 15min med buss fra Gardemoen (Oslo Flyplass).

 

selve hovedarrangementet vil være den sosiale rammen rundt fotballen. på de tidligere treffene har det alltid vært noen som har funnet på noe etter fotballen men dette har ikke vært "obligatorisk". hvis været tillater det foreslår jeg at vi drar til Gressholmen eller annet sted i Oslo og griller. dette er dog noe vi kan ta en lokal bestemmelse på når forballen er ferdig.

 

oppmøtested er ved Tigeren på Jernbanetrget (eller der hvor den stod før gravearbeidet begynte). vi tar følge derfra men de som vil møte direkte kan gjøre det.

 

på tidligere treff jeg har satt tatt initiativet til har jeg tilbud meg å stille opp på telefonen for engstelige foreldre. har du en eller flere av disse så send meg en pm for nummer.

 

Her er kode du ha ha i signaturen din for å vekke oppmerksomhet rundt treffet:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

[b]Hardware.no[/b] møte i Oslo? Lyst til å være med? Skriv deg opp [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=959330&hl=][b][size=2]her[/size][/b][/url]! [b][color=red][size=2]Hot![/size][/b][/color]

 

hvis du vil være med så gi utrykk for dette i tråden. hvis jeg ikke har fått med meg din påmelding så send pm om dette.

 

Noen har sagt de kan ta med fotball. jeg foreslår at alle tar med hver sin overtrekksvest. hvis du ikke har koster dette rundt 50 kroner.

 

Disse har sagt de vil være med:

Sameboe

b-real

Steinvakt

Danielzu (tar med fotball og keeperhansker)

Hamaestra

Yoshi

Zeromac (tar med fotball)

PepsiCo

DJ_Dark (tar med frisbee)

Datasmurf

Henzorz (Tar kanskje med kompis Atle)

samebror

mrbjoern

Arinomi

qui-gon

Tee_C

Kirby

Hippie Erlend

Den store P

Ueland

JohndoeMAKT

Christian86

Iceman™

L4r5

Gnålern

Mikachu

;P

DukeCoke

Myst (tar med ball og keeperhansker)

Redneck

bazukh

Nyhus

Penis Trygve

EdinhoBIH

mushi

ponni

allyse

WheelMan

Magio

Henzorz (tar med fotball)

n4w

Loveless

 

Aftermath-deltager

Llandari

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...