King-Nothing Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Da har endelig EP`en vår kommet og www.promethic.no er lansert. Den er langt i fra komplett og vi vil legge til mer der senere. EP`en kan kjøpes via PayPal på nettsiden vår! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) En liten bump. Låtene ligger på www.myspace.com/promethic Setter stor pris på tilbakemeldinger. Endret 7. november 2008 av King-Nothing Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Syntes det var veldig bra. Minnet meg mye om Ihsahn, noe som er bra siden jeg har fått veldig sansen for det i det siste. Btw: Hadde faktisk tenkt og spørre deg når det kom, husket plutslig her om dagen at du hadde letet etter navn for mange herrens måneder siden. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Ja, stemmer vel det. Om du vil ha en kopi så kan den kjøpes via PayPal på www.promethic.no Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det skal jeg alltids få til, må bare vente til broderen blir 18 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Dritbra! fete riff og fengende sanger. vokalisten burde vært noe heftigere da. var alt for clean-vokal til å passe inn imo. skaff dere en growler/screamer edit: hører dere har en screamer i bakgrunnen på noen av sangene. han burde vært leadsinger Endret 19. november 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Ja, er litt enig på noen punkter. Vokalen kunne nok vært litt "hardere" noen steder. Takk for at du hørte og kommenterte. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg er ikke noe metallhode, men jeg likte godt hvordan dere blandet clean og growling. Sanger med kun growling takler jeg ikke, det blir for slitsomt i lengden. Syntes det var ganske bra med growlingen litt i bakgrunnen, slik at det la til en stemning i lydbilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå