Sovesofa Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Heisann, nå er sommeren kommet over oss og olabuskene skyves langt baki skapet, (hvertfall de mørke jeansene) Så nå leter jeg etter noen shortser som faktisk ser bra ut, noen som har noe tips til hvor jeg skal lete, mao jeg er ikke på jakt etter sjokkgule Adidas shortser Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Alderen din? Hvis du er ungdom. Og ikke har råd til 1000krs- shortser (urban, swag, skatebutikker) Sjekk på Dress Mann, H&M, Cubus? De ser helt like ut bare disse koster mellom 100-300 kr Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 er 19, prisen er ikke akkurat det viktigste, men trenger jo ikke koste en formue, det viktigste er at jeg finner no som jeg liker.. har sett endel folk med capri? kanskje litt kortere i muligens cord stoff, synts disse var litt fine Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 er det alltid slik: Sjekk dressmann h&m og cubus om man ikke har råd? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sjekk ut Boss, enkle shortser som slutter på oversiden av knee. Mine yndlingsshortser foreløbig i sommer. 1099,- Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Alderen din? Hvis du er ungdom. Og ikke har råd til 1000krs- shortser (urban, swag, skatebutikker) Sjekk på Dress Mann, H&M, Cubus? De ser helt like ut bare disse koster mellom 100-300 kr Jeg vill nesten tro at H&M har penere shortser enn Urban, Swag og Laundry osv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Enig, HM har faktisk et par pene cityshorts nå. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 hmm, kanskje jeg skal ta meg en tur på HM da, er ikke akkuart den mest besøkte butikken for meg, men skader da ikke å gå innom .. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Beckersurf Ville anbefalt deg og ta en titt på den siden Mye bra der Endret 28. mai 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Enig med Homme her, Boss sine shortser er fine, har også to shortser fra Sand som jeg er veldig fornlyd med. Og for alldel HM har mye finere shortser enn (urban, swag og skatebutikker) Btw tror zara også har noen fine, men har ikke sett så nøye på dem. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) er ute etter noe som kunne ligne litt surfeshorts aktig, bare litt ordentlig stoff, ikke så lett og ledig hvis dere skjønner hva jeg mener, noe jeg faktisk kan bruke til alle anledninger.. noe ala cord ola-stoff.. uff så storkrevende jeg er hehe edit: http://beckersurf.com/browse/productDetails.aspx?skuid=18801 synts da denne så rimelig stilig ut, skulle bare hatt beltehasper :/ Endret 28. mai 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kjøpte meg en shorts veldig lik den på Boys of Europe. 399,- Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Enig med Homme her, Boss sine shortser er fine, har også to shortser fra Sand som jeg er veldig fornlyd med. Og for alldel HM har mye finere shortser enn (urban, swag og skatebutikker) Btw tror zara også har noen fine, men har ikke sett så nøye på dem. Ja, jeg tenkte på det samme angående Zara! Vil tro de har noen bra. Worth a look hvertfall. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 kjøpte shorts på H&M idag, en hvit med striper. Føler meg litt soss, men den ser ikke så værst ut Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg kjøpte denne på becker surf i går: http://beckersurf.com/browse/productDetails.aspx?skuid=19236 hva syntes dere? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg kjøpte denne på becker surf i går: http://beckersurf.com/browse/productDetails.aspx?skuid=19236 hva syntes dere? Vert ikkje det mykje i frakt ved å bestille frå beckersurf da? Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jo men mye billigere enn å kjøpe i Norge syntes du den var kul? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 er ute etter noe som kunne ligne litt surfeshorts aktig, bare litt ordentlig stoff, ikke så lett og ledig hvis dere skjønner hva jeg mener, noe jeg faktisk kan bruke til alle anledninger.. noe ala cord ola-stoff.. uff så storkrevende jeg er hehe edit: http://beckersurf.com/browse/productDetails.aspx?skuid=18801 synts da denne så rimelig stilig ut, skulle bare hatt beltehasper :/ Kjøpte noe lignende på Jack&Jones på Torgallmenningen i Bergen. Kr. 399. Litt mindre "ruter", men med beltehasper. Det er ikke badeshorts, men en "hverdagsshorts". Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Okei denne kostet ikke så mye men portoen kostet 180 kr. så 450 tilsammen cirka moren min syntes det var dyrt men hun skjønner ikke at kvalitets og kule klær koster mye Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 oki, takker for tips, endte imidlertid på JC hvor jeg fant noe ganske kurrant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå