Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Treg fil overføring i xp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen trafikk på nettet, ingen nedlastning eller noe og uansett aldri gått så treigt selv med trafikk på nettet.

Andre programmer som kan trekke ned da tenker du på?

Routeren er det nok ikke noe problem med, er en d-link dir 120.

Lenke til kommentar

Tenker da på Spyware, virus, eller programer som bruker internett, for eksempel Windows Selv for eksempel, Windows Update.... Dc++ kan ligge oppe og folk downloader ting av deg... andre programer som skal ha updates... Antivirus programer/firewall programer har vertfall jeg merket at jeg har hatt problemer med

Hadde jeg vert deg ville jeg gått inn i Start - Kjør - msconfig - oppstart På denne lista ligger alle programer som starter opp når windows gjør det, skriv inn filnavnet på alle sammen i www.google.no og les hva de forskjellige programene er, da vil du kunne se om det er virus eller spyware eller helt ufarlige programer

Du kan også bruke den klassiske Ctrl - Alt - Delete og gå gjennom alt her også ved og skrive filnavnet inn i google

Lenke til kommentar
Treg fil overføring i xp, tar meg 50 minutter å flytte 3 gb med musikk nå :|

Du benytter ordet flytte. Mener du å flytte filer på samme maskin? mellom ekstern harddisk og PC? Mellom annen maskin i egen lokalt nettverk? Eller hente via ekstern nettforbindelse?

Lenke til kommentar

3GB på 50 min tilsvarer hastigheten til USB 1.0 /1.1

Den eksterne harddisken har m.a.o fått USB 1 hastighet, av ukjent årsak (mangler USB2 driver?, gammel PC som kun har USB1?, feil kabel?)

- kjbu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...