Sewero Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Treg fil overføring i xp, tar meg 50 minutter å flytte 3 gb med musikk nå :| Før på gamle pc-en tok det meg maks 5 minutter :S How to fix? Har sp 3 nå vis det har noe å si. Hw er i profilen. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Mye trafikk på nettet? Spyware eller andre programer som trekker ned hastigheten? Dårlig Hub eller switch? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Ingen trafikk på nettet, ingen nedlastning eller noe og uansett aldri gått så treigt selv med trafikk på nettet. Andre programmer som kan trekke ned da tenker du på? Routeren er det nok ikke noe problem med, er en d-link dir 120. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tenker da på Spyware, virus, eller programer som bruker internett, for eksempel Windows Selv for eksempel, Windows Update.... Dc++ kan ligge oppe og folk downloader ting av deg... andre programer som skal ha updates... Antivirus programer/firewall programer har vertfall jeg merket at jeg har hatt problemer med Hadde jeg vert deg ville jeg gått inn i Start - Kjør - msconfig - oppstart På denne lista ligger alle programer som starter opp når windows gjør det, skriv inn filnavnet på alle sammen i www.google.no og les hva de forskjellige programene er, da vil du kunne se om det er virus eller spyware eller helt ufarlige programer Du kan også bruke den klassiske Ctrl - Alt - Delete og gå gjennom alt her også ved og skrive filnavnet inn i google Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Er nok ingen virus da pc-en er ny formatert. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kan være problemer med det og :!: Kan bare si instaler Windows på nytt da jeg Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er det over trådløst nett ? da er det ikke rart det går tregt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Ikke Wlan nei, og formatere på nytt er lite sannsynlig at skjer nå med tanke på hvor vanskelig det er å få denne pc-en til å funke ordentlig igjen da. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Treg fil overføring i xp, tar meg 50 minutter å flytte 3 gb med musikk nå :| Du benytter ordet flytte. Mener du å flytte filer på samme maskin? mellom ekstern harddisk og PC? Mellom annen maskin i egen lokalt nettverk? Eller hente via ekstern nettforbindelse? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg flytter filer fra ekstern til intern HDD. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 3GB på 50 min tilsvarer hastigheten til USB 1.0 /1.1 Den eksterne harddisken har m.a.o fått USB 1 hastighet, av ukjent årsak (mangler USB2 driver?, gammel PC som kun har USB1?, feil kabel?) - kjbu Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Er alle hovedkortsdrivere installert? Hvilken modus har harddisk (PIO/DMA)? Endret 28. mai 2008 av PerB Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Men merkelig når i Vista gikk det på full fart mens ikke i XP :S Ikke innstallert noe mindre drivere nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå