dadiadi Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hei, først og fremst vil jeg beklage for EEEENDA en tråd om "Hjelp meg! Finne en pc til meg" . Jeg har generelt sett minimal peiling, men begynner å lære meg noe om hardware etc. Er ganske oppslukt av spill med god grafikk og vil samtidig ha litt av det nyeste. Noe info om hva jeg vil ha: *Stasjonær *GAMING-pc *Intel-prossessor(Vet ikke om jeg skal clocke.) *pris: Ikke mye mer enn 10-12000 *+en real gaming-mus+tastatur+sånn PRO gaming-matte eller hva det er Endret 28. mai 2008 av Adidas99 Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 ADMIN: Steng tråden! Jeg skal finne deler og bygge selv har jeg bestemt meg for Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 juhu, må være litt gledesdreper her . men samtidig bare for å hjelpe deg. folk setter sammen det sykeste av deler når de ikke har peiling. billig,bra og deilig oppsett bygg på, men bruk dette som en start Lenke til kommentar
OndGud Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) juhu, må være litt gledesdreper her . men samtidig bare for å hjelpe deg. folk setter sammen det sykeste av deler når de ikke har peiling. billig,bra og deilig oppsett bygg på, men bruk dette som en start Er ikke offentlig. Ta deg en tur hit hvis du er i hjelpe modus, vurderer bestille førstehjelp til maskin ganske snart og trenger midlertidig hovedkort. Endret 28. mai 2008 av OndGud Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 juhu, må være litt gledesdreper her . men samtidig bare for å hjelpe deg. folk setter sammen det sykeste av deler når de ikke har peiling. billig,bra og deilig oppsett bygg på, men bruk dette som en start Er ikke offentlig. Ta deg en tur hit hvis du er i hjelpe modus, vurderer bestille førstehjelp til maskin ganske snart og trenger midlertidig hovedkort. offentlig ? hva mener du ? hehe, Lenke til kommentar
OndGud Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Linken til handlevognen. Edit: Fiksa link Endret 28. mai 2008 av OndGud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå