SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hva er en toppers lørdagskveld for deG? - Drikke deg snydens og dra på byen? - romantisk middag med den bedre halvdel? - Se film sammen med venner - LAN med nerder - Skrive dikt - Eller slik som meg, sitte på forumet, nippe i Remy Martin'en min og vente på dama som kommer hjem fra byen Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hva er en toppers lørdagskveld for deG? - Drikke deg snydens og dra på byen? - Se film sammen med venner - LAN med nerder Det varierer mellom disse Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Sitte å se på film lagmed venner under et LAN, mens man titter innom HW.no en gang i blant.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Sitter på lan med nerder, men det er kun meg og en annen som er våken (de andre er tapere) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ingen av delene. Sitte med et glass lunket vann og stirre ut i luften er helt konge. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 lan med nedrer eller en god film Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Nå må jeg fylle på glasset, livet er herlig Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ett par flasker pils, en pose snacks og en god film/serie passer meg utmerket. Eventuelt en god cigar Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bare husk å ikke post for mye i fylla da Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bare husk å ikke post for mye i fylla da Hvis du sikter til meg kan jeg forsikre deg om at jeg ikke drikker meg snydens lengre på grunn av mageproblemer. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bare husk å ikke post for mye i fylla da Hyyyyysj ! ---------------- SirHartge: Kan du ikke skåle med oss da? Løft glasset og si skål da. Minner deg på litt senere igjen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bare husk å ikke post for mye i fylla da Hvis du sikter til meg kan jeg forsikre deg om at jeg ikke drikker meg snydens lengre på grunn av mageproblemer. Sikta mere bort mot Snowdog_ og Alysse Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hva er en toppers lørdagskveld for deG? - Drikke deg snydens og dra på byen? - romantisk middag med den bedre halvdel? - Se film sammen med venner - LAN med nerder - Skrive dikt - Eller slik som meg, sitte på forumet, nippe i Remy Martin'en min og vente på dama som kommer hjem fra byen Hadde jeg hatt en bedre halvdel så Ellers blir det vel sistnevnte minus Remy'en og dama (men kanskje en Jäger). Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Idag har jeg vært i holmenkollen i hele dag, så av den grunn blir det en rolig lørdagskveld for meg, så etter jeg kom hjem har jeg bare slappet av og spilt jedi knight 2 . Men en annen ting jeg lurer på hvorfor må norsk publikum drikke seg snydens på skistadion slikt at de såvidt greier å sjangle seg hjem, det er jo helt bort i tåka bokstavelig talt. Slike ting gjør meg flau over å være norsk :oops: . Dessuten søpler de noe grusomt etter seg, hvorfor er folk så søplete , hehe det er annen ting som irriterer meg jaja mvh nerd-light Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Nerd-light, på bilrace så er det akkuratt det samma, bare at det ikke er så "norsk" da...Syns folk kan spare seg for å drekke på skiløp edit: hmm, endre litt.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Kordan eg koser meg på en lørdag kommer ann på humøret og slikt. En lørdag kan det bli fett å gå på fest og drikke med venner så ut på byn mens en annen lørdag har eg lyst å slappe av med en glass baileys og se på film eller kose surfe. Idag f.eks har eg kjedet hodet av meg. Er litt trist idag men vet ikke korfor Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ingen av delene. Sitte med et glass lunket vann og stirre ut i luften er helt konge. LOL! Her er en lørdagskveld enten LAN med (nerde)venner eller en CS-dag med cola, grandis og godterie Og IRC/MSN chatting for alle penga er jo dagens kost Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Bare husk å ikke post for mye i fylla da Hvis du sikter til meg kan jeg forsikre deg om at jeg ikke drikker meg snydens lengre på grunn av mageproblemer. Sikta mere bort mot Snowdog_ og Alysse hehe allyse har fått svi for den Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Koser meg med å være barnevakt jeg. Kommer kl. 7, ser på Cartoon Network (tror det er det det heter), lager mat, spiser mat, tørker opp sølet, ser en film som de har leid, kjeder meg, må forklare hva folkene på filmen sier, krangler med barna om leggetiden, starter konkuransen om hvem som klarer å ta på seg pysjen og legge seg i sengen først, synger for minsten, sjekker det andre barnet, lager meg popcorn og tar med brusen ut i stua, ser på The FBI Files på Discovery Channel, slar av TVen, surfer på internett, koster opp maten på gulvet etter barna, ser at klokka er 1:30, går å legger meg før foreldrene kommer hjem. I går så vi Bethowen 2, en film med en stor hund og en familie, og selvfølgelig to dumme, klomsete, redde skurker. Den ene av skurkene kunne foresten hacke på en veldig overbevisende måte , og hadde gjemt noen hemmelige planer på en DVD som var gjemt i en videobutikk. Så kom den snille familien og kjøpte DVDen. Når de skulle spille den av kom det noen grønne 100111001101 tegn på skjermen, utrolig saklig. Det er det jeg hater med filmer, det at tegn på en PC skjerm kommer opp med et pip etter hvert 1 eller 0 tall ,og at teksten alltid er grønn med sort bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå