steinrawr Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) hei. har nettop kjøpt meg en LCD-skjerm til PC-en min, og den oppfører seg litt merkelig. det er utrolig vanskelig å forklare hva som egentli er problemet, siden jeg ikke har ord på det:P men det som skjer er at den dimmes mørsk og lys etter hverandre når jeg holder over linker på nett! skjønner ikke helt hva som er problemet siden den gjør dette! er det feil frekvens, eller noe instillinger som skal gjøre dette? det er en fujitsu siemens 24" skjerm, men finner ikk no annet enn model nr: wd2a. på den Endret 28. mai 2008 av EMiRo Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) vises litt dårlig på dette filmklippet av problemet, men på slutten ser man det best. http://www.youtube.com/watch?v=1sW3X7utQqc Endret 28. mai 2008 av EMiRo Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 er det virkelig ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 fortsatt ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
netted Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 fortsatt ingen som kan hjelpe? kan ikke hjelpe. på min skjerm dukker menyen opp til stadighet og forsvinner igjen etter 30 sec ca. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) men det som skjer er at den dimmes mørsk og lys etter hverandre når jeg holder over linker på nett! skjønner ikke helt hva som er problemet siden den gjør dette! er det feil frekvens, eller noe instillinger som skal gjøre dette? Har du på dynamic contrast? http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_contr..._contrast_ratio Endret 23. juni 2008 av WarpX Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 skjermen har dynamisk kontrast ja (tror jeg ganske sikkert i hvertfall). men at jeg ikke har fått deaktivert dette er et problem. men jeg har sendt inn skjerm, og venter på å få respons på feilmeldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå