Jo Are Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei Siden jeg skal reise en del i sommer sitter jeg og vurdere og kjøpe en mediaspiller, jeg hadde egentlig tenkt på en creative med 30 gb men så fikk jeg høre at ipod touch kan jailbreakes og dette syns jeg høres interresant ut. Men et par spørsmål: 1. Er det vanskelig og jailbreake den? Trenger jeg noe annet en ipod touch og en pc? 2. Hva kan jeg gjøre hvis jeg jailbreaker den? Kan jeg foreksempel instalere en gameboy colour/advance emulator? Har hørt at det skal gå ann og instalere SNES/NES emulator. 3. Er det noen fare for og odelegge ipod touch hvis jeg jailbreaker den? Kan det eventuelt fikses? 4. Fant denne med 16 gb på komplett, 16 gb er mer enn jeg har bruk for og kommer til og gå for den, men det står "Eldre firmwar" hva vil det si? Har den ikke de samme funksjonene som en med nyere firmwar? Kan man ikke update? Takker så meget for svar Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) 1. Nei, det er kjempeenkelt. Du trenger kun din PC/Mac, din iPod Touch og USB-kabelen som følger med + et jailbreak-program, som f.eks. iLiberty. 2. Ja, du kan legge inn Game Boy Color-emulator... SNES også, + en rekke andre programmer som f.eks. MSN- og IRC-klienter. 3. Nei da, er ingen fare, men i verste fall kan det hende du må gjenopprette hele iPod-en hvis noe går galt, og da mister du alt du har på den. Så lenge du kjører programvare (for å jailbreake) som vi vet er trygt, så er det faktisk trygt. iLiberty! 4. "Eldre firmware" betyr at den kommer med 1.1.2 eller 1.1.3-firmwaren. Det er en liten sjanse for at iPhone-programmene (maps, værsjekker etc) ikke følger med, men jeg vet ikke... Du kan bare oppgradere til 1.1.4 uansett, tror det skal være gratis selv om man har den med eldre firmware. Endret 28. mai 2008 av THROBiX Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Appsene som koster 100 kroner får du gratis tak i hvis du jailbreaker! Jailbreaking med ZiPhone anbefales også, det tar 5 min. Masse guider til iPod Touch her : www.bechspace.org/guider Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Appsene som koster 100 kroner får du gratis tak i hvis du jailbreaker! Jailbreaking med ZiPhone anbefales også, det tar 5 min. Masse guider til iPod Touch her : www.bechspace.org/guider Aha det var jo ikke så dumt da Blir no touch på meg 12 juni Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ville kanskje ventet litt lenger da, mulig Apple lanserer en ny versjon av iPod Touch 9. juni, da er det Apple Event.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå