Kymera Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste detta, så bare tar sjansen ^^ Jeg har hørt av det finnes no tvillingmesse i Oslo, men greia er at ikke har klart å finne noe form for info om det. Lurte bare på om det var noen her som kunne henvise meg til noe informasjon eller gi meg noen tips? Det har blitt til internhumor mellom meg, broren min og et sett med andre tvillinger og det hadde vært rått om det faktisk fantest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste detta, så bare tar sjansen ^^ Jeg har hørt av det finnes no tvillingmesse i Oslo, men greia er at ikke har klart å finne noe form for info om det. Lurte bare på om det var noen her som kunne henvise meg til noe informasjon eller gi meg noen tips? Det har blitt til internhumor mellom meg, broren min og et sett med andre tvillinger og det hadde vært rått om det faktisk fantest Har aldri hørt om noe lignende før, men det hadde vært meget tøft om det fantes. Da hadde jeg gått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Si meg, hva gjør man egnetlig på en slik messe? Går rundt og ser på folk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Haha, sikkert. Ser for meg at det bare er for "personlig hygge", altså ingenting spesielt konstruktivt som foregår. Hvem vet? Kanskje "hvem ligner mest?"-konkurranser o.l.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå