-Just-Me- Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hørt om et bra orb-bok program på pcen som heter Clue. Jeg har søkt på det på google, download.com, men kan ikke se noen gode treff... Er Clue hele navnet på det? Men hvor laster jeg det ned? Noen som har det? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Et innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #8. Piratkopiering tillates altså ikke på forumet, så alle som ønsker å bidra får passe på at man i så fall holder seg innenfor retningslinjene. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Endret 27. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Clue er en ordbok som koster penger, men du kan få en 30 dager (?) friversjon tror jeg, på hjemmesiden dems, som jeg ikke husker. Studenter får studentrabatt, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
eught Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.clue-international.com/index_no.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå