samba123 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som vet hvordan dette fungerer? Er det slik at man bør velge bestemte opplysninger for å få best uttelling? Er 18 år, trenger en inntekt. Hvor mye kan jeg tjene på dette? Hvilken nettside er best? Tusen takk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du tjener ikke så mye at det er noe å snakke om, men det er koselig å få et gavekort i posten en gang iblant. Lenke til kommentar
dingorz Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 panel.no har såvid jeg vet betaling for spørreundersøkelser. Men spesielt rik av det tror jeg neppe du blir. Få deg en deltidsjobb, det er både bedre betalt og mye viktigere erfaring. Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 panel.no har såvid jeg vet betaling for spørreundersøkelser.Men spesielt rik av det tror jeg neppe du blir. Få deg en deltidsjobb, det er både bedre betalt og mye viktigere erfaring. Noen sier de tjener opptil 150$ på en halvtimes arbeid hver dag. Henviser til: http://debatt.sol.no/node/6852521 Hørte de norske sidene var noe dritt.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 jeg er med i panel.no og har tjent ca 700 og tatt de fleste undersøkelser som har kommet i mail til meg siden jeg startet for ca 6mnd siden... de store summene er det altså ikke, men ok å få gavekort eller noe en skjelden gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå